Cruise pauzira autonomne taksi vožnje radi daljih ispitivanja

Nakon sudara pešaka 2. oktobra, Cruise-u je oduzeta dozvola za vozilo bez vozača u Kaliforniji, ali kompanija sada takođe dobrovoljno pauzira svoju nadgledanu i ručnu operaciju robotaksija u SAD “u narednim danima”.

PCPress.rs Image

Ovo će biti deo proširene bezbednosne istrage koju je sprovela nezavisna inženjerska konsultantska firma Exponent, koja je prvobitno došla da se fokusira na „tehničku analizu uzroka“ gore pomenute nesreće. Obustavljena zabrana će očigledno uticati na oko 70 vozila – delić Cruiseove flote od 950 robotaxi-ja, koji su povučeni nakon čudne nesreće izazvane odvojenim udarom i bekstvom.

Pridružuje se i potpredsednik GM-a

U istoj najavi je objavljeno da će se Craig Glidden, izvršni potpredsednik General Motorsa za pravne poslove i politiku i član odbora za saobraćaj, pridružiti podružnici kao glavni administrativni službenik. Crag će nadgledati Cruise-ove pravne, komunikacione i finansijske timove, pored njegove trenutne uloge u GM-u. Kompanija takođe nastavlja potragu za stalnim glavnim službenikom za bezbednost, uz zadržavanje „stručnjaka treće strane za bezbednost u narednim nedeljama da izvrši potpunu procenu Cruise-ovih bezbednosnih operacija i kulture“.

Pročitajte i:  Cruise robotaksi se vraća u Arizonu

Od sada će za Cruis biti teška bitka. Nedavni izveštaji su otkrili da se ove robotske osovine bore da otkriju decu, a da ne pominjemo naizgled nedostatak podataka kompanije o situacijama specifičnim za decu na ulici. Uprkos ovoj poznatoj mani, Cruise je nastavio da upravlja svojim autonomnim vozilima na ulicama. Takođe se navodi da će se zaposleni u Cruiseu suočiti sa otpuštanjima u naredne dve nedelje, jer se kompanija bori da povrati poverenje javnosti i vlasti – ne samo za sebe, već i za celu industriju robotaksija.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: