Top50 Glas publike

YouTube: Prilagođavanje psovkama

Oni kreatori sadržaja kojima jezik nije jezik bez psovki imaju razloga da se raduju – YouTube menja pravila kada su ove “jezičke poslastice” u pitanju.

PCPress.rs Image

Još je u novembru 2022. najavljeno da se menjaju odrednice u vezi sa tim koji videi mogu da se monetizuju, a među izmenama su i one koje se tiču ružnih reči. Radi se o zanimljivom novom pravilu: oni sadržaji koji sadrže neku psovku u prvih osam sekundi neće moći da zarađuju, dok je nakon toga dozvoljen slobodniji jezik. Postalo je dakle moguće da se zarađuje na reklamama koje se pojavljuju u videima čiji tvorci nisu jezički čistunci.

Izgleda da se novo pravilo primenjuje na sve sadržaje na YouTube platformi, što znači da se rehabilituju i oni videi koji su prethodno bili uskraćeni za zaradu od reklama. To se nije svima dopalo, budući da izmena znači i slobodu za govor mržnje i reči koje ne bi trebalo da se nađu u bilo kojem javnom prostoru.

Nakon brojnih pritužbi iz kompanije su obećali da će poraditi na tome, a ovo je odličan primer kako želja za zaradom velikih kompanija utiče na kreatore, ali i na korisnike neke platforme.

Pročitajte i:  PC Press video: Mnogi YouTube kanali su porasli kupljenim pregledima

Izvor: Mashable

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *