Startovao karavan „Lenovo DO Tour“

Lenovo karavan, sa specijalno prilagođenim kamionom, kreće iz Varšave 26. avgusta, a svoj put će završiti u Ankari 16. oktobra 2011. Lenovo DO Tour će proći kroz devet evropskih zemalja (Poljsku, Češku, Republiku Slovačku, Mađarsku, Srbiju, Rumuniju, Bugarsku, Grčku i Tursku), predstavljajući najnovije proizvode i tehnologije, i kroz direktnu komunikaciju, na zanimljiv i nesvakidašnji način, približiti brend građanima. Lenovo kamion će u Beogradu boraviti 19. i 20. septembra.

DO Tour je deo strategije kompanije Lenovo, koja se fokusira na DOere. Pored toga što proizvodimo PC i prenosive računare, mi želimo i da pomognemo našim korisnicima, bilo da je reč o mladim preduzetnicima, umetnicima, poslovnim ljudima ili studentima, da budu bolji u svom svakodnevnom radu i pretvore snove u realnost koristeći vrhunske alatke koje nudi kompanija Lenovo“, izjavila je Emese Biro, marketing menadžer kompanije Lenovo za Istočnu Evropu i Tursku. „Mi želimo da omogućimo našim korisnicima da dodirnu i isprobaju naše najnovije proizvode i tehnologiju kao što su prenosivi i All-In-One računari, sa posebnim naglaskom na nove tablet računare koji su nedavno predstavljeni u Evropi.“

„Lenovo DO Tour“ karavan će biti dostupan na 17 lokacija tokom 37 promotivnih dana, gde se očekuju desetine hiljada posetilaca, uključujući i više stotina poslovnih partnera i novinara. Na svakoj od ovih lokacija, posetioci će imati priliku da:
• lično isprobaju najnovije proizvode,
• potraže savet ili konsultacije,
• dobiju specijalne ponude koje se odnose na ovu promociju,
• uživaju u nastupima lokalnih DOers-a (muzičara i umetnika),
• igraju zanimljive igre upoznajući se sa portfoliom Lenovo proizvoda i budu nagrađeni lepim poklonima.

Pridruži se lično ili virtuelno, učestvuj i osvoji
Uporedo sa gostovanjem karavana, Lenovo DO Tour će moći da se prati i preko interneta. Na adresi www.lenovodotour.com posetioci će moći da dobiju najnovije informacije o karavanu i da učestvuju na DOer online takmičenju. Posetioci će moći da se oprobaju u devet izazova sa temama iz oblasti kao što su: životna sredina, dostupnost tehnologije, zabava, umetnost i dizajn, performanse i brzina, kao i oglašavanje. Nagrade koje očekuju pobednike su brojne, a obuhvataju Lenovo proizvode, kao i nagradno putovanje u Peking u trajanju od šest dana, sa posetom Lenovo China.

Izvor: Lenovo DO Tour

Srodne vesti

    Nisu nađene srodne vesti

Za ovaj tekst komentari su zakljuċeni.


Microsoft
DevOps Testing
Bizit

Twitter