Tehnologija koja stvara vrednost

Plaćanja putem najsavremenije tehnologije kao što su interaktivni bankomati, sistemi za automatsko plaćanje, bez čekanja u redovima, čak i u maloprodajnim objektima, predstavljaju budućnost plaćanja. Na taj način korisnici usluga osetiće direktno i veću bezbednost i olakšanje u primeni ovih usluga, zaključeno je na skupu „Tehnologija koja stvara vrednost“, koji je organizovala kompanija Printec Group u saradnji sa partnerima NCR i VeriFone u hotelu Crowne Plaza.

printec_interactive teller 2

„Uprkos činjenici da je Printec prisutan u Srbiji više od deset godina i saradnji sa brojnim velikim globalnim organizacijama, kojima je pouzdan partner, smatramo da treba da dopremo do još većeg broja organizacija u zemlji. Naš cilj je da unapredimo rešenja koja obezbeđujemo postojećim korisnicima nudeći im nove tehnologije koje će im pomoći da ostvare svoje ciljeve i istovremeno privučemo nove korisnike“, istakao je Nebojša Bjelotomić, menadžer kompanije Printec za Srbiju.

Printec grupa, vodeća kompanija u pružanju tehnoloških rešenja u bankarskom i maloprodajnom sektoru, nudi inovativne usluge za krajnje korisnike u saradnji sa strateškim partnerima. Neka od ovih najsavremenijih rešenja se već koriste svakodnevno, a među njima su usluge samoposluživanja, sistemi za automatsko plaćanje rešenja za praćenje mreže automata, samouslužni kiosci i drugo.

Pročitajte i:  MWC 2024: putovanje u (mobilnu) budućnost

„Naši ciljevi za Srbiju jesu da se fokusiramo na rast i razvoj kompanije ulaganjem u privlačenje novih talenata i strateške saveze, koji su neophodni da bismo ponudili vrhunska IT rešenja domaćim organizacijama“, izjavio je Vangelis Krisafidis, generalni menadžer Printec grupe.

Na skupu je Bartolomej Sliva, finansijski direktor NCR-a za centralnu i istočnu Evropu, predstavio „Uslužne delatnosti u digitalnoj eri“ sa akcentom na prelazak sa iskustva korisnika i pružanja usluga na moderna, efektna i atraktivna rešenja zasnovana na samousluživanju uz asistenciju, video samousluživanje i pristup preko više kanala.

Prisutnima je predstavljena studija slučaja o samouslužnom kiosku u maloprodajnim objektima SPAR u Sloveniji, gde kupci svojim mobilnim telefonima plaćaju svoj račun, bez čekanja u redu i korišćenja novčanica i platnih kartica.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,