Xerox Korporacija najcenjenija kompanija u svetu po oceni časopisa Fortune

xerox_2

Xerox Korporacija je najcenjenija kompanija u svetu, u računarskoj delatnosti, po vrednovanju godišnjeg istraživanja reputacija koje je sproveo časopis FORTUNE, a koje je objavljeno danas. Xerox je sa prošlogodišnjeg četvrtog mesta, ove godine dospeo na prvo.

U ovom istraživanju, koje je sprovela firma za konsalting u menadžmentu, Hay Group, od rukovodioca, direktora i analitičara se tražilo da rangiraju 1400 kompanija po kriterijumima kao što su inovativnost, vrednost ulaganja i globalna konkurentnost. Xerox je zauzeo prvo mesto u svojoj kategoriji po pitanju ključnih obeležja reputacije uključujući upotrebu korporativnih sredstava, kvalitet upravljanja i društvenu odgovornost.

Xeroxova reputacija je vrhunski ocenjena, kao i naši ljudi, brend i inovacije, što su naše najveće vrednosti“, izjavila je Ana Malkahi, predsednica i generalna direktorka kompanije Xerox. „Mi u njih ulažemo, negujemo ih i znamo da svaki pojedinac koji radi u Xeroxu pomaže u definisanju načina na koji nas tržište sagledava.

„Ova zvučna podrška našoj reputaciji od strane poslovne zajednice ispunjava nas velikim ponosom i odraz je našeg bogatog nasleđa kvalitetnih usluga, tehnologije svetske klase i posvećenosti našim ljudima kao i zajednicama u kojima oni rade i žive“, dodala je. „Važno je to da ovo priznanje, dodeljeno našoj kompaniji kao najcenjenijoj u našoj delatnosti, podiže nivo načina na koji ćemo nadalje da obezbeđujemo vrednosti svim svojim akcionarima.“

Časopis FORTUNE je istakao da se konačna karta godišnjeg izveštaja o reputacijama korporacija i rezultati istraživanja Najcenjenijih nalaze se u izdanju časopisa FORTUNE od 16. marta, kao i na Internetu, na sajtu http://www.fortune.com.

„Svaka kompanija koja obavlja dobro svoj posao i uspeva da održi dobar glas tokom najgore recesije u poslednjih 75 godina, argumentovano se više ceni od najbolje kompanije koja svoj uspeh postiže u doba procvata“, izjavio je Džef Kolvin, urednik časopisa FORTUNE, u priči u časopisu koja predstavlja opšti osvrt na celu situaciju. „Cenjena i naspram male ponude, vrednija je nego ikada – a u vremenu globalne ekonomske uzburkanosti, reputacija je nestabilnija nego ikada.“

Izvor: New Moment, PC Press


Enjoy.ing

Twitter