224 reči – čarobni broj za povećanje vidljivosti posta na LinkedIn-u

Osnivač i direktor belgijske agencije za istraživanje tržišta „IntoTheMinds“, Pjer Nikolas Švab, nedavno je sproveo istraživanje o ključnim uslovima za uspešnost postova na LinkedIn mreži. Švab tvrdi da je, u smislu broja komentara i lajkova, uz adekvatne heštegove, dužina teksta jedan od glavnih faktora za pozitivan efekat posta.

PCPress.rs Image

Do uspeha na LinkedIn-u

Analiza, koja je obuhvatila oko 4,5 miliona postova iz 100 zemalja sveta, pokazala je linearnu korelaciju između broja reči u postu i broja lajkova/komentara. Jedan od zaključaka istraživanja je da postovi između 224 i 227 reči imaju 5.80 puta veću verovatnoću da dobiju više od 100 reakcija u odnosu na prosek.

Podaci u vidu 4,599 LinkedIn postova, obezbeđeni su uz pomoć Linkalyze i analizirani uz pomoć Timi Suite (Antella za pripremu podataka i Modellar za modeliranje).

Kao relevantni za analizu, odabrani su sledeći parametri: broj heštegova, broj reči, broj konekcija, zemlja i jezik. Jedan od uslova za skaliranje bio je i da se nalozi koji se, zbog velikog broja pratilaca (npr. preko 25.000), ističu u smislu broja reakcija na postove – isključe iz statistike. Kao binarni target, određena je verovatnoća za dobijanje 100 reakcija (lajkovi + komentari).

Pročitajte i:  Digital Day 2024: Revolucija u digitalnom marketingu i oglašavanju

Rezultati istraživanja

Dobijeni rezultati koji se, procenutialno gledano, odnose na broj postova sa određenim brojem reči, pokazali su nekoliko stvari:

1. LinkedIn post koji ima iznad 54 reči, u smislu dobijenih reakcija, prevazilazi prosek. Ovo implicira da bi, u svrhu povećanja vidljivosti posta, uvek trebalo koristiti više od 54 reči.

2. Na osnovu dvodelne opservacije krive, dobija se zaključak da, za postove od preko 176 reči, verovatnoća dostizanja 100 lajkova/komentra raste 3.52 puta brže u odnosu na postove koji su kraći od 176 reči.

Krajnji zaključak analize jeste da dužina sadržaja utiče na vidljivost i viralnost posta. Pretpostavimo da 80% postova na LinkedIn-u sadrži manje od 86 reči, a post ima, u proseku, verovatnoću od samo 3,7% za dostizanje 100 reakcija. U tom slučaju, za postove koji sadrže između 224 i 227 reči, ova verovatnoća dostiže 20% .

Pored dužine posta, za postizanje vidljivosti važan je i originalan i zanimljiv sadržaj, što uvećava verovatnoću da će post biti prepoznat kao vredan pažnje, od strane LinkedIn-ovog algoritma. 

Pročitajte i:  LinkedIn uveo gaming sekciju

Izvor: Intotheminds

Facebook komentari: