PC Press - Sve(t) je marketing

Alibaba troši milijarde da bi dominirala tržištem

Alibaba je preuzeo kontrolni udeo u jednom od vodećih kineskih lanaca supermarketa dok pokušava da se odbrani od rivala jd.com u brzo rastućoj industriji online prodaje prehrambenih proizvoda.

alibaba želi da dominira tržištem

Za udeo potrošeno 3,6 milijardi dolara

Kompanija Alibaba je za povećanje udela u Sun Art Retail Group potrošila 3,6 milijardi, čime je sa 36% vlasništva prešla na 72%. Odlučeno je da Alibaba ponudi novac i za ostatak udela u ovom maloprodajnom lancu. Ova vest je uticala na rasta akcija na berzi, gde su akcije Alibabe porasle za 1%, a akcije Sun Art-a za skoro 20%.

Trenutno, Alibaba ulaže veliki novac u ovu industriju u bori se protiv svog najvećeg rivala JD.com, kako bi osvojila kinesko tržište prehrambenih proizvoda. Tokom godišnjeg izveštavanja u junu, JD je objavio da se online prodaja prehrambenih proizvoda udvostručila u odnosu na prošlu godinu. Giganti e-trgovine koriste kombinaciju fizičkih postojećih supermarketa i mrežnih platformi kako bi dominirali tržištima. Povećanjem udela u Sun Art-u, Alibaba želi da ubrza digitalizaciju kineskih potrošača nakon pandemije. Sun Art za sada upravlja skoro 500 hipermarketa i supermarketa širom Kine. Do sada, statistika kaže da je 56% više ljudi kupovalo hranu na mreži nego pre globalne epidemije.

Izvor: CNN

Facebook komentari:
PC Press - Backup obavezno!

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.