Amazon, Facebook i Twitter odustali od sajma potrošačke elektronike

Neke od najznačajnijih tehnoloških kompanija otkazale su učešće na Consumer Electronics Show (CES), zbog pandemijske situacije vezane za Omicron varijntu virusa Covid 19. Amazon, Facebook and Twitter neće se pojaviti na sajmu u Las Vegasu.

PCPress.rs Image

Da li će zbog odustajanja najvećih pasti interesovanje za CES?

Zbog Omicron varijante virusa Covid 19, mnoge su kompanije odustale od izlaganja na sajmu potrošačke elektronike u januaru 2022. godine. Među njima su Amazon, Facebook i Twitter, dok će se Google ipak pojaviti. Konferencija počinje 5. januara 2022. godine i trajaće 5 dana. Mere higijene i obezbeđenja uključivaće vakcinaciju, propusnice, maske i testove na Covid.

Na CES-u kompanije predstavljaju inovativna rešenja i gedžete i govore o novim trendovima. U prošlosti je sajam privukao više od 180.000 posetilaca, a prošle je godine, zbog pandemije, oganizovan online. Mnogi, ipak, misle da online poseta nema isti efekat kao kada se ljudi upoznaju i prodiskutuju lično. Učesnici i posetioci vole ovakve događaje, zato što mogu da se upoznaju sa potencijalnim saradnicima i investitorima. Na Web Summit-u, održanom u Lisabonu u novembru, zabeležen je smanjen broj posetilaca u odnosu na godine pre pandemije.

Pročitajte i:  Facebook 20 godina kasnije: Sporedna uloga u metaverzumu

U vezi sa odustajanjem najvećih kompanija od sajma, mogu se postaviti različita pitanja. Da li će njihov odustanak motivisati i druge da odustanu, u smislu straha od novog soja virusa? Takođe se može diskutovati i o tome u kojoj će meri konferencija biti privlačna ostalima, ukoliko se ne pojave najznačajniji tehnološki igrači. Mnoge kompanije dolaze baš zbog njih, a onda su dalje interesi povezani lančano. Možda postoji opasnost da, ove godine, iz navedenih razloga, popularnost CES-a opadne.

Izvor: bbc

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,