Chrome će blokirati web-sajtove koji prikazuju problematične reklame

Sa Chrome-om 71 Google pojačava borbu protiv platformi za oglašavanje koje imaju agresivne strategije, tako što planira da blokira svaku reklamu na web-sajtovima koji ih koriste.

Agresivne reklame dolaze u više oblika, te obično utiču na rad pretraživača, te ga stimulišu da skladišti lažne sistemske poruke, automatski preusmerava korisnike ka web-sajtovima koje nisu želeli da posete, te prikuplja lične podatke. Ovo nije prvi put da se Google bavi ovim problemom, pa se još u julu Chrome 68 postarao da spreči otvaranje novih tabova u slučaju kada se registruje neko sumnjivo ponašanje.

Chrome 71, koji bi trebalo da se pojavi u decembru, pružiće vlasnicima web-sajtova rok od 30 dana od prijave agresivnog reklamnog ponašanja da reše problem oglašavanja na svojim portalima, da bi nakon toga blokirao svaku reklamu na portalu u slučaju da se problem ne reši.

Iako je ovo podsećanje na to koliku moć Google zapravo ima, ipak se radi o korisnoj inicijativa koja bi uskoro mogla da spreči da reklame iskaču iza svakog online ćoška.

Pročitajte i:  Android 9 Pie: Mobilni noviteti na dlanu

Izvor: The Verge

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.