Cisco: Upotreba društvenih mreža
Kompanija Cisco je nedavno na svom blogu predstavila rezultate istraživanja o korišćenju društvenih mreža. Posetioci stranice news@cisco su odgovarali na pitanja u vezi sadržaja koje vole, kakve sadržaje oni kreiraju i na koji način najviše vole da pristupaju omiljenom sadržaju. Među društvenim mrežama ubedljivo je najpopularniji Facebook sa 76,1 odsto. Specijalizovani LinkedIn ne kaska mnogo sa 58,1 odsti učesnika istraživanja, dok je Twittter stao na 45,3 odsto.
Pokazalo se da korisnici društvenih mreža najčešće dele video sadržaje (40,6 odsto), blogove (39,4 odsto) i razne članke (37,7 odsto), a kad ostavljaju komentare to najčešće čine na blogove (41,2 odsto), članke (34,3 odsto) i video (32,4 odsto). Vesti o aktuelnoj tehnologiji ispitanici u preko 60 odsto slučajeva traže na sajtovima omiljenih publikacija, 53,8 odsto ih dobija na e-mail, a 33,7 odsto do takvih vesti dolazi preko Facebooka. Ovde je Twitter mnogo bliže sa 30,5 odsto ispitanika, a RSS tehnologiju koristi svega 24,3 odsto ispitanika.
“Za kompaniju koja odavno veruje da se menja način na koji radimo, živimo, zabavljamo se i učimo, društvene mreže su veoma važan način da ostanemo u kontaktu sa ljudima koje interesuju novosti iz naše kompanije. Glavnog tehnološkog direktora u Ciscu, Padmasrija Voriora, milion i četiri stotine hiljada ljudi prati na Twitteru. U Srbiji smo prisutni na Facebook mreži i YouTubeu, a trudimo se da svakodnevno podelimo zanimljiv sadržaj sa ljudima koji su zainteresovani da čuju i vide šta je novo u kompaniji Cisco, kao i da o tome diskutuju”, rekla je povodom istraživanja Tijana Marjanović, marketing menadžerka kompanije Cisco u Srbiji.
U istraživanju sprovedenom od 25. maja do 8. juna 2010. godine učestvovalo je 1.515 osoba širom sveta.
Izvor: Cisco