Coca Cola korišćenjem AI kreirala jedinstven ukus

Veštačka inteligencija je skoro svuda prisutna u poslednje vreme, ali niko nije očekivao da će se koristiti kao “oružje” u borbi oko gaziranih napitaka.

PCPress.rs Image

Napitak iz budućnosti – Y3000

Međutim, Coca-Cola ima druge planove, jer je upravo lansirala novi ukus koji je kreirala uz pomoć veštačke inteligencije. Kompanija ga naziva gaziranim napitkom “iz budućnosti”. Napitak je dostupan u ograničenom vremenskom periodu i dolazi u dve varijante – redovnoj verzji i verziji bez šećera.

Naziv napitka je Y3000, što je predstavlja svakako futuristički zvučan naziv, mada više podseća na Skajnet i vojsku zlih Terminatora nego na osvežavajuće piće. Coca-Cola nije pružila više detalje o tačnom sastavu ili ukusu novog napitka. Međutim, osobe koje su testirale ovaj napitak opisuju ga da ima sličan ukus kao sladoled od maline.

Kompanija je objavila informacije o procesu stvaranja. Proces stvaranja novog ukusa počeo je sa sakupljanjem informacija o tome kakav ukus potrošači preferiraju. Zatim su ovi podaci uneti u sistem veštačke inteligencije kako bi se kreirao jedinstven ukus.

Pročitajte i:  Goody-2: Najodgovorniji chatbot na svetu

Coca-Cola je takođe koristila veštačku inteligenciju pri dizajniranju limenke. Dizajn podseća na stil generisanja slika koji se može videti na platformama kao što su Dall-E ili Midjourney.

Y3000 proizvod će biti dostupan samo u ograničenom izdanju. Međutim, nije navedeno kada će ovaj napitak biti povučen sa tržišta i kada će prestati da se prodaje. Poređenja su napravljena između ovog napitka i drugih futurističkih proizvoda kao što su bili sušeni sladoled Dippin’ Dots i prozirni napitak Crystal Pepsi, koji su takođe bili neobični ili inovativni, ali su kasnije bili povučeni sa tržišta.

Napitak će biti dostupan za kupovinu tokom jeseni. Takođe, Coca-Cola je najavila saradnju sa prestižnim brendom ulične mode po imenu Ambush. Plan je lansiranje kolekcije odeće koja će biti inspirisana napitkom Y3000.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,