CRM (r)evolucija

Mnoga preduzeća su doskora izbegavala uvođenje CRM‑a, pravdajući takvu svoju odluku štednjom, a da pritom nisu prepoznali ogromnu korist i unapređenje koju poslovanje dobija primenom ovog rešenja. Programerska kuća Open C Team iz Beograda donosi nam savremeno i pre svega efikasno CRM rešenje nazvano OBS CRM.

13_CRM_financial-management-of-projects14_CRM_openC-logo(web)OBS CRM rešenje je osmišljeno tako da korisniku omogući kvalitetnu komunikaciju s postojećim kupcima, ali i efikasnije vođenje prodajne aktivnosti u cilju osvajanja novih kupaca. Ovaj cilj je postignut kroz saradnju Open C Team-a i poslovne baze Boniteti.rs, čime je korišćenje CRM rešenja dobilo sasvim novu dimenziju. Suština je u modulu koji omogućava da se kreira inicijalna baza potencijalnih kupaca na osnovu velikog broja parametara, kao što su promet, prihod, broj zaposlenih, rast/smanjenje profita, status likvidnosti, sedište preduzeća itd. Ovo su samo neki od preko 50 parametara koji omogućavaju precizno definisanje liste potencijalnih kupaca.

Iz baze boniteti.rs

Akcenat je, dakle, stavljen na inicijalnu bazu koja sadrži sve neophodne kontakt podatke potencijalnih kupaca i na taj način predstavlja polaznu tačku prodajne aktivnosti.

Pročitajte i:  CommVault i zaštita infrastrukture: Kako da podaci ostanu bezbedni

Važno je napomenuti da je takva funkcionalnost do sada bila rezervisana isključivo za velika preduzeća jer je njena realizacija podrazumevala kupovinu baze podataka pa potom prilagođavanje i uvoz kupljenih informacija.

Inicijalna baza je svakako važna, ali ni vođenje i upravljanje odnosima s postojećim kupcima nije stavljeno u drugi plan, već podignuto na značajno viši nivo, time što su podržane vodeće komunikacione tehnologije poput VOIP‑a i SMS‑a, ali i omogućen uvid u kompletnu istoriju obavljenih razgovora, održanih sastanaka, važećih ugovora kao i ostalih relevantnih podataka. OBS CRM je veoma fleksibilna aplikacija koja se prilagođava poslovnim procesima i potrebama konkretnog preduzeća. Prilikom izbora OBS CRM‑a, treba imati u vidu i njegovu snagu prilikom integracije sa domaćim i stranim ERP sistemima.

Izveštavanje

Pored tabelarnih i grafičkih prikaza, OBS CRM omogućava i efikasno izveštavanje putem KPI (Key Performance Indicator) tabela. KPI tabele funkcionišu tako što se poređenjem ključnih pokazatelja unutar preduzeća u dva zadata vremenska intervala omogućava jasno i pravovremeno uočavanje eventualnih opasnosti, poput pada prodaje ili povećanja broja uloženih reklamacija.

Pročitajte i:  Najskuplja softverska akvicizija ikada: IBM kupio Red Hat za 34 milijarde dolara!

OBS CRM rešenje je dostupno kao desktop i Web aplikacija, čime je obezbeđen pristup podacima s bilo koje lokacije i bilo kog uređaja. Ostajući na visokom nivou svojih softverskih rešenja, Open C Team je ponudu CRM rešenja na našem tržištu učinio još bogatijom.

www.openc.rs

(Objavljeno u časopisu PC#212)

Facebook komentari: