Računari i Galaksija

Danas jedino ima smisla govoriti o komunikaciji 365 dana!

U susret festivalu KAKTUS 2016, u bioskopu Cineplexx u Ušće Shopping Centru u Beogradu održana je debata pod nazivom “Keepin’ it 360°!”

debata-3

Cilj ove debate bio je zagrevanje pred festival KAKTUS 2016, kroz razgovor o važnosti i budućnosti integrisanih komunikacija u Srbiji. Tokom debate pokrenuta su neka od važnih pitanja iz ove oblasti: integrisane komunikacije – da ili ne; da li svi brendovi moraju da budu na svim mrežama i koriste iste kanale komunikacije; da li jedna agencija zaista može da ponudi klijentu full integrisanu kampanju ili su specijalizovane agencije efikasnije; kakva su iskustva kompanija sa integrisanim kampanjama; kao i da li je dovoljno da imamo samo puku adaptaciju za sve kanale komunikacije ili za svaki kanal treba pripremiti adekvatan dizajn.

Učesnici debate bili su Ivan Živković, Managing&Creative Director, Pioniri Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor, FCB Afirma (Adriatic region); Anja Radulović, kreativni direktor, Leo Burnett; Marija Matić, Media Planning Director, Direct Media; Sanja Bušić, West Balkan Marketing Activation Manager, PepsiCo (Marbo Product); Nataša Pavlović, Director of Marketing Communications, Mercator S i Nataša Jovanović, Marketing Director, Delta Food. Moderator debate bila je Marina Grihović, vlasnica PR agencije Headline i suvlasnik digitalne agencije D-kit.

“Kreativna industrija u Srbiji kreće se znatno sporijim tempom nego što je to slučaj na globalnom nivou, sporije prihvatamo trendove i inovacije. Međutim, rekao bih da je koncept 360° prevaziđen i da danas jedino ima smisla govoriti o komunikaciji 365 dana. Ni jedan brend danas ne sme sebi da dozvoli taj luksuz da ne komunicira sa svojim kupcima svakodnevno i ne bude aktuelan”, rekao je u toku debate Ivan Živković, Managing&Creative Director agencije Pioniri Communications.

Anja Radulović, kreativni direktor agencije Leo Burnett, rekla je da su jedna kvalitetna ideja i jedan dobar kanal dovoljni da uzdignu brend na viši nivo. “Zaista mislim da tržište mora da se prodrma kvalitetnim i drugačijim idejama, da doživimo jedna veliki bum, postanemo jedni drugima ozbiljna konkurencija i svakoga dana se međusobno izazivamo. Samo na taj način će naša industrija koračati napred”, dodala je Anja Radulović.

Nataša Pavlović, direktorka marketinških komunikacija kompanije Mercator S, istakla je tokom debate da danas nije dovoljno jednu istu poruku plasirati kroz sve kanale i na svim tržištima na kojima poslujete. “Vrlo je važno da znamo kome se, kada, gde i na koji način obraćamo. To jeste teži put, ali samo na taj način možemo precizno targetirati potrošača i ponuditi mu ono što on zaista želi u realnom vremenu”.

Učesnici debate složili su se da je neophodno redefinisati pojam integrisanih komunikacija u Srbiji, više razgovarati na ovu temu, ali i motivisati agencije i kompanije da naprave hrabre i inovativne iskorake u svojoj komunikaciji.

Priča o integrisanim komunikacijama nastaviće se na drugom po redu Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,