Budućnost plaćanja je stigla u Srbiju

Banka Intesa i Visa su napravile veoma važan korak na polju mobilnog bankarstva u Srbiji uvođenjem uslugu beskontaktnog plaćanja putem mobilnog telefona zasnovanu na naprednoj HCE (Host Card Emulation) tehnologiji.

naslovnaOva usluga omogućena je svim korisnicima koji imaju Intesa Visa Inspire i Visa Electron platne kartice u Android (4.4 i noviji) pametni telefon sa NFC čipom. Aplikaciju je moguće skinuti direktno sa Google Play Store, a tačan naziv je “BIB Wave2Pay“. Nakon toga je potrebno aktivirati aplikaciju i spremni ste za plaćanje pametnim telefonom.

wave2payWave2Pay usluga omogućava mobilno beskontaktno plaćanje roba i usluga na svim POS terminalima sa opcijom beskontaktnog plaćanja Visa karticama u Srbiji i u inostranstvu, kao i uvid u stanje računa i pregled transakcija po računu platne kartice.

„Prateći najsavremenije globalne trendove u segmentu platnih inovacija, ali i izmenjene potrebe i navike svojih klijenata uslovljene ubrzanim razvojem tehnologije, Banca Intesa je postala prva banka u Visa regionu Jugoistočne Evrope koja je uvela uslugu HCE mobilnog plaćanja, čime je još jednom potvrdila svoju pionirsku poziciju na tržištu kada je reč o integrisanju najnaprednijih tehnoloških rešenja u svoje poslovanje. Wave2Pay, prvi mobilni novčanik u Srbiji, klijentima omogućava plaćanje na jednostavan i bezbedan način, bez potrebe nošenja klasičnog novčanika ili kartice, zbog čega smo uvereni da će ova jedinstvena usluga brzo naći put do naših klijenata“, izjavio je Darko Popović, član Izvršnog odbora i direktor Divizije za poslovanje sa fizičkim licima i malim biznisom Banca Intesa.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  PC Press na IFA 2018: predstavljen Motorola One

2 thoughts on “Budućnost plaćanja je stigla u Srbiju

  • 17. October 2016. at 12:01
    Permalink

    Kao i svaka evolucija, mora krenuti malim koracima… Biće i online plaćanja

  • 15. October 2016. at 22:34
    Permalink

    Eh, kad bi bar mogla neka “budućnost” u obliku toga da se omogući online plaćanje između fizičkih / pravnih lica u Srbiji, a ne da se usluge i roba sa sajtova plaćaju pouzećem ili na šalteru banke… To bi bio informatički značajan napredak u Srbiji, a ne mahanje telefonom na kasi hipermarketa.

Comments are closed.