Digitalni marketing – sektor u kom se lako dolazi do odlično plaćenih poslova

Kako bi ostali konkurentni, svi brendovi – od velikih do onih tek u povoju – u stalnoj su potrazi za stručnjacima sa iskustvom u digitalnom marketingu, zaključak je velikog istraživanja koje su sproveli McKinley Marketing Partners.

Svi traže stručnjake za digitalni marketing

Ispitivanje trendova zapošljavanja u marketingu pokazuje da je najveći broj novih radnika primljen u sektor digitalnog marketinga. Međutim, to nije ni izdaleka dovoljno da bi se zadovoljile potrebe kompanija za kvalitetnim stručnjacima.

Naime, 69% menadžera predviđa da će njihovi timovi porasti usled neophodnosti da zaposle stručnjake sa znanjima i veštinama iz digitalnog marketinga.

Današnja situacija je takva da, bez obzira na to za koju poziciju u marketingu konkurišete, među glavnim veštinama koje kompanije od kandidata traže jesu poznavanje barem osnova digitalnog marketinga. Ovo je posebno izraženo kada je reč o komunikacijama i kreativnim uslugama, ali ono što posebno iznenađuje jeste da se digitalne veštine traže i u oblastima u kojima do sada nisu bile neophodne, kakve su tradicionalni marketing i istraživanje tržišta. Jednom rečju, marketing se sve više seli u online sferu.

Pročitajte i:  British Council: Programiram za svoju zemlju

Oblasti digitalnog marketinga u kojima se najlakše dolazi do posla su digital advertising, kreiranje i uređivanje sadržaja (content creation) i imejl marketing. Odmah iza njih su i social media, kao i SEO, što ukazuje na to da je firmama važno da imaju sveobuhvatnu digitalnu strategiju.

 

 

Sjajno vreme za sve koji razmišljaju o karijeri u ovoj oblasti

Ovo je oblast u kojoj se ne čeka na posao. S druge strane, kompanije su u stalnoj potrazi za stručnjacima i spremne su da im ponude plate koje su i do nekoliko puta veće od proseka. Predviđa se da će se ovaj trend nastaviti i u budućnosti, pa je glavni zaključak istraživanja da je ovo sjajno vreme za sve koji poseduju ove veštine i znanja. Takođe, upravo sada je i pravo vreme da se započne sa karijerom u ovoj perspektivnoj oblasti.

Digitalni marketing je posebno pogodan za nove generacije koje provode dosta vremena na društvenim mrežama i internetu. Za njih to predstavlja priliku da zarađuju dok rade ono što vole, odnosno da društvene mreže iskoriste u poslovnoj primeni. Osnovna znanja neophodna za digitalni marketing mladi su stekli u svoje slobodno vreme, te za nadogradnju koja će od njih načiniti tražene stručnjake potrebno im je manje od godinu dana dobrog školovanja.

Pročitajte i:  Master 4.0 - prvi studijski program koji povezuje univerzitete i IT industriju

Međutim, znanja i veštine neophodne za ovu oblast lako se i brzo stiču, tako da je ovaj sektor sjajan za sve koji razmišljaju o promeni karijere i prekvalifikaciji bez obzira na godine i predznanje. S obzirom na to da nema dovoljnog broja stručnjaka, pojedine firme spremne su da zaposle kandidate bez iskustva i da ih kroz rad u timu formiraju u stručnjake kakvi su im neophodni.

Prema opštem zaključku istraživanja, digitalni marketing je najbolji izbor za sve koje zanima karijera u marketingu.

Do potrebnih znanja za samo 12 meseci od kuće ili u učionici

Ukoliko želite da steknete znanja i veštine, kao i neophodnu praksu, razmislite o InternetAcademy, međunarodnoj školi u kojoj su svoje uspešne karijere započeli brojni stručnjaci za digitalni marketing. Mogućnost pohađanja nastave na daljinu, stalna podrška predavača koji su eksperti u ovoj oblasti, kao i mogućnost sticanja prestižnih sertifikata koji predstavljaju međunarodnu potvrdu stručnosti, garancija su da ćete u ovoj cenjenoj instituciji na najbrži način steći znanja i veštine koji će vas učiniti traženim stručnjakom za digitalni marketing.

Facebook komentari:

BIZIT 2020

5G 2019
Tagovi: , , , ,