Disney koristi AI da pokrene tehnologiju striming reklama
Disney koristi AI za pokretanje novog alata za oglašavanje.
![PCPress.rs Image](https://i0.wp.com/pcpress.rs/wp-content/uploads/2024/02/ai-1.jpg?resize=800%2C400&ssl=1)
Disney koristi AI za pokretanje novog alata za oglašavanje koji će pomoći brendovima da prilagode svoje reklame tako da odgovaraju raspoloženju određenih scena u filmu ili televizijskoj seriji.
„Diznijeve magične reči“ predstavlaju alat koji uvodi novi oblik kontekstualnog oglašavanja za usluge striminga. Upotrebom veštačke inteligencije i mašinskog učenja za analizu i označavanje scena identifikuje sadržaj, brendove, slike i raspoloženje.
Brendovi mogu da koriste ove opisne oznake, poznate kao meta podaci i da identifikuju određenu scenu ili raspoloženje a zatim da personalizuju odgovarajuću poruku.
Disney ulaže u tehnologiju striming reklama u momentu kada se oglašivači sve više udaljavaju od gledaoca. Prihod kompanije od oglašavanja je pao za skoro 3% u prvom kvartalu 2024. godine. Međutim, očekuje se da će novi alat doneti značajne prihode u budućnosti.
Izvor: telecom.economictimes.indiatimes.com