ERP × BI: Kompletna slika poslovanja na jednom mestu

IN2 ERP×BI je rešenje za poslovno izveštavanje, namenjeno kompanijama iz oblasti maloprodaje, veleprodaje i distribucije. Program putem tabelarnih i grafičkih prikaza nudi kompletnu sliku o poslovanju na jednom mestu.ERP BI IN2 pcpress
Ovo rešenje pruža uvid u prodaju po prodajnim mestima i regijama, informacije o najbolje i najlošije prodavanim artiklima, najboljim kupcima, strukturi plaćanja, kao i čitav niz sličnih pokazatelja na osnovu kojih je moguće analizirati sve poslovne oblasti jedne kompanije.

Među kompanijama koje su se opredelile za ovo rešenje nalaze se Atlantic Brands, Oktal Pharma, MAXI Cash & Carry i drugi.

IN2 ERP×BI je modularno rešenje, što znači da je potencijalnim klijentima omogućeno uvođenje samo onih delova sistema za kojima postoji realna potreba i uključuje: maloprodaju, veleprodaju, zalihe, profitabilnost i finansije. Svaki od modula uključuje izveštaje s već definisanim ključnim pokazateljima poslovanja (KPI), odabranim na osnovu dvadesetogodišnjeg iskustva IN2 grupe u poslovanju s preduzećima iz različitih delatnosti.

Moduli maloprodaje i veleprodaje obuhvataju niz predefinisanih KPI‑jeva i nude ogroman izbor izveštaja koji prikazuju prodaju po regionima, kupcima, prodavcima, artiklima, kanalima prodaje, periodima, najprodavanije i najslabije tražene artikle i slično. Oba modula uključuju i opciju ad hoc izveštavanja po dodatnim kriterijumima (količina, cena, popust…).

Pročitajte i:  BIZIT 2018 panel: Petar Boračev - "Regulativa autorskih prava na internetu mora postojati, u suprotnom bi bila anarhija"

Modul finansije sem KPI‑jeva i analiza, uključuje i set finansijskih izveštaja, kao što su: bilans stanja, bilans uspeha, analiza novčanog toka itd. Omogućava pregled pokazatelja aktivnosti (kvartalni pregled koeficijenata obrta kratkotrajne i ukupne imovine, potraživanja i naplate potraživanja), pokazatelja ekonomičnosti, likvidnosti, zaduženosti i profitabilnosti, izradu bilansa stanja i bilans uspeha i prikaz novčanog toka.

Kroz modul zalihe moguć je nadzor nad protokom robe, od trenutka naručivanja do prijema u skladište. Izveštaji ovog modula uključuju: analizu stanja zaliha, koeficijente obrta i datum vezivanja zaliha, kurentnost, analizu zaliha po poslovnici, kategoriji, periodu, dobavljaču itd.

Modul profitabilnost obezbeđuje realnu sliku poslovanja i smernice za dalji razvoj. Uključuje uporednu top‑down analizu, analizu pokazatelja profitabilnosti na nivou artikla i kupca i obezbeđuje upoređivanje troškova i prihoda po različitim dimenzijama. Jedinstven pogled na profitabilnost omogućava praćenje uticaja sopstvene prodajne inicijative, konkurencije i globalnih tržišnih trendova i obezbeđuje blagovremenu reakciju na promene na tržištu.

Karakteristike rešenja

Jednostavan, intuitivan interfejs korisnicima obezbeđuje samostalno kreiranje izveštaja, dodavanje ključnih pokazatelja poslovanja, grupisanje i sažimanje velike količine podataka u jednostavne izveštaje i analize.

Pročitajte i:  BIZIT 2018: Industrija 4.0 tamo gde je ne očekujete

Primena na različitim nivoima upravljanja. Mogućnost kreiranja izveštaja za različite nivoe upravljanja omogućava korisnicima da posmatraju samo one pokazatelje koji su direktno vezani za njihov domen odlučivanja (direktoru prodaje omogućen je pregled prodaje distributivnog kanala, rukovodiocu nabavke pregled zaliha artikala, itd).

Višedimenzionalni pogled na poslovanje. Pregledni i interaktivni izveštaji omogućavaju upoređivanje poslovanja po različitim poslovnim segmentima.

Eksport podataka u različite formate: pdf, xls, xml, html, ppt i csv kao i štampu podataka ili slanje izveštaja e‑mailom.

Upotreba na mobilnim uređajima. Mogućnost korišćenja rešenja na računaru, tabletu ili telefonu pojednostavljuje upravljanje poslovanjem s bilo koje lokacije u bilo kom trenutku.

Sistem komentarisanja služi za pojašnjenje poslovnih informacija. Specijalisti iz određenih poslovnih područja razjašnjavaju specifičnosti pojedinih izveštaja i analiza, što korisniku omogućava brže i kvalitetnije razumevanje prikazanih informacija i aktivno učešće u procesu poslovnog odlučivanja.

IN2 Dynamics

IN2 Dynamics je deo06_iN2-logo IN2 grupe, koja obuhvata 12 preduzeća u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Grupa se bavi implementacijom Microsoft i Oracle ERP, BI i CRM sistema, ali i razvojem sopstvenih rešenja namenjenih privredi, javnom sektoru, zdravstvu i finansijskim institucijama. Osnovana 1992. godine, IN2 grupa danas se može pohvaliti iskustvom na preko 300 projekata i statusom Oracle Platinum partnera, kao i Microsoft Partnera godine za 2013. Od 2003. IN2 grupa posvećena je održavanju sistema kvaliteta kroz ISO 9001, a od 2011. i nosilac sertifikata ISO 27001 za upravljanje sigurnošću informacija. S više od 500 stručnjaka iz različitih oblasti, grupa je dokazani lider u regionu.

Pročitajte i:  BIZIT 2018: Novi ekonomski poredak i kreativna industrija

www.in2dynamics.rs

Nataša Vujičić

(Objavljeno u Časopisu PC#224)

Facebook komentari: