Zebra

Facebook potpuno prešao na obnovljive izvore energije

Facebook je zvanično objavio da je dostigao cilj upotrebe 100 procenata obnovljive energije. Iako je to dostignuto sa malim zakašnjenjem u odnosu na planirano vreme (kraj 2020. godine), moramo da kažemo da je ovo zaista veliki uspeh. Sledeći cilj je da se do 2030. godine ostvari „nulta emisija gasova“ kroz celokupan lanac vrednosti kompanije, koji uključuje i dobavljače, ali i sve poslovne aktivnosti kao što su putovanja i dolazak na posao zaposlenih.

facebook

Da se Facebook veoma ozbiljno bavio ovom temom govori i činjenica da je do cilja stigao veoma brzo. Naime, prvi put je prelazak na obnovljive izvore energije pomenut 2018. godine, kao deo sve glasnijeg zagovorništva velikih tehnoloških kompanija za očuvanjem životne sredine. Dve godine pre toga, Pariski klimatski sporazum je potpisalo 143 države, koje su se obavezale da će globalnu prosečnu temperaturu održavati na manje od dva stepena iznad prosečne temperature iz predindustrijskog doba.

Pored Facebooka, i druge velike tehnološke kompanije su prihvatile izazov očuvanja životne sredine, i potrošile su milijarde dolara za kupovinu energije iz obnovljivih izvora. Konkretno, Facebook je uložio 8 milijardi dolara u projekat „zelene energije“, koji je podrazumevao 63 nova vetro-parka i solarne elektrane. Ova društvena mreža ima ugovore za više od 6 GV energije dobijene od vetra i sunca, što je tek nešto manje od Amazona (6.5 GV), najvećeg svetskog korporativnog kupca obnovljive energije.

Pročitajte i:  SpaceX uživo: Nova serija Starlink satelita

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.