Firefox i evolucija web-marketinga

Mozilla planira da u okviru pretraživača Firefox počne da prikazuje sponzorisane sadržaje, a sa ciljem da unese određene inovacije u polje web-marketinga. Reklame će se prikazivati uz pomoć aplikacije Pocket za Firefox, alatke koja korisnicima pomaže da sačuvaju web-sajtove koje planiraju da ponovo posete.

Kompanija je počela da testira Pocket Recommendations tokom prošle godine, te se tom prilikom došlo do zaključka da korisnici radije koriste New Tab od kada je ova aplikacija postala dostupna. Tako se nedavno počelo i sa testiranjem personalizovanih preporuka, te kompanija planira da u okviru Pocket Recommendations povremeno prikazuje i sponzorisane sadržaje, a kada se o okviru pretraživača otvori novi tab. Takvi sadržaji bi tokom testiranja trebalo da se prikazuju tek malom broju korisnika u Sjedinjenim Američkim Državama, pa, ako rezultati budu povoljni, i globalno.

Iz kompanije kažu da ovaj potez ne vide nužno kao sredstvo za sticanje novca, već pre svega kao promovisanje novog biznis modela na internetu, te se nadaju da će se novim načinima reklamiranja uspostaviti ravnoteža između profita i kvalitetnijeg korisničkog iskustva, a u cilju da internet postane bezbedniji prostor, te da privatnost korisnika bude na prvom mestu. Ovakvi sadržaji bi, tvrde iz kompanije, personalizovali iskustvo, a bez deljenja ličnih podataka korisnika, te davali prednost sadržajima čiji se kvalitet ne bi merio samo brojem klikova, te na taj način umanjili prisustvo takozvanih click-bait, te drugih nekvalitetnih sadržaja.

Pročitajte i:  Firefox omogućava blokiranje notifikacija sajtova

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari:
SBB Solutions
Tagovi: , , , , , ,