Fortnite i budućnost gejminga

Igra Fortnite, proizvod kompanije Epic Games, postala je deo gejmerskog iskustva koji je skoro nemoguće zaobići, a sa više od 125 miliona igrača ujedno je i najpopularnija igra na svetu, pa sve više ulazi u mejnstrim kulturu, te u realne živote onih koji je igraju.

Ipak, postoji razlog zašto o Fortnite-u ne može da se govori a da se ne uporedi sa nekom drugom popularnom igrom, a zbog toga što nije napravio ništa novo, što bi moglo da utiče na načine na koje se video igre prave, igraju, i na kraju gledaju. Jedan od razloga zbog kojih je Fortnite postao toliko popularan je i taj što igra donosi najbolje delove iz nekih drugih igara, te proces igranja čini jednostavnim, pa je tako igra privlačna kako gejmerima, tako i slučajnim igračima koje video igre obično ne interesuju. Još jedna važna stvar koju ističu gejming eksperti je ta što je igra prijateljski orijentisana prema publici, te je za razliku od nekih drugih igara pristupačnija i manje isključiva. Tako je Fortnite moguće igrati i bez prethodnog poznavanja priče, što je moguće zahvaljujući jednostavnom konceptu, pa je dovoljno da se prati tok igre, a kako bi se razumelo koji je sledeći korak.

Pročitajte i:  Fortnite video takmičenje za filmove o superherojima

Najuobičajeniji način za igranje Fortnite-a jeste battle royale mod, gde se 100 igrača nađe na virtuelnom bojnom polju koje se konstantno smanjuje, a pobednik je onaj koji poslednji ostane na nogama. Igra odgovara svim platformama, pa je iskustvo igranja na telefonu podjednako zadovoljavajuće kao ono koje bi se dobilo u okviru bilo koje premijum gejmerske mašine. Fortnite je besplatan, kao i mnoge druge igre, ali za razliku od njih čini da kupovina dodataka nije neophodna da bi se pobedilo, te igračima omogućava gradnju ponekad bizarnih struktura, koje služe za zaštitu, te kao sredstvo koje vodi do konačne pobede.

Istina je da su mnoge igre evolutivni rezultat nečega što već postoji, ali developeri obično implementiraju i neke jedinstvene opcije i mogućnosti. Kada je Fortnite u pitanju to nije slučaj, ali jasan scenario, jednostavan način igranja, te upravljanja učinili su da igra stekne popularnost među igračima svih profila. Iako Epic Games nije doneo ništa od originalnog u Fortnite sadržaj, animirana atmosfera dovoljno je originalna da privuče i one čiji je odnos prema video igrama potpuno neodređen, što baca potpuno novo svetlo na budućnost gejminga, te na načine na koje bi igre u budućnosti mogle da privlače nove igrače.

Pročitajte i:  Prepolovljen broj PUBG igrača

Izvor: Futurism

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.