PC Press Studio

Google će koristiti generativnu AI u svom reklamnom poslovanju

Prema izveštajima Financial Times-a, Google planira da uvede generativnu veštačku inteligenciju u svoje reklamne poslove. U narednim mesecima kompanija će kreirati „nove“ reklame.

PCPress.rs Image

Nove generativne AI funkcije

Generativna AI je vrsta tehnologije koja se oslanja na podatke iz prošlosti za kreiranje, a ne na identifikaciju sadržaja.

Prošlog meseca, Google je započeo javna ažuriranja svog Bard chatbot-a. Kompanija traži korisne i povratne informacije kako bi stekla prednost nad Microsoft-om u trci na tržištu AI tehnologije.

Prema izveštajima, oglašivači mogu da ponude „kreativni“ sadržaj kao što su slike, video i tekst koji se odnose na određenu oglasnu kampanju. Zatim, veštačka inteligencija će izmešati ovaj materijal kako bi generisala oglase na osnovu ciljne publike, zajedno sa ciljevima prodaje.

Iako postoji zabrinutost zbog šireg uticaja veštačke inteligencije na pitanja kao što su dezinformacije, pokušaji krađe identiteta i sajber kriminal, Google planira da postavi zaštitne barijere kako bi rešio te zabrinutosti kada uvede nove generativne AI funkcije.

Izvor: Reuters

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Nova distopija: AI u novinarskoj groznici
SBB

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *