Google Chrome radi na opciji blokiranja reklama koje troše previše resursa

Chrome inženjeri rade na funkciji koja će uklanjati online reklame koje koriste previše sistemskih resursa, kao što su protok mreže i procesorska snaga.

Rad na opciji pod imenom Heavy Ad Intervention je prema pisanju ZDNet-a počeo prošlog meseca razvija, a zasad je planirano blokiranje oglašivačkog sadržaja koji koristi više od 4 MB podataka i zauzima CPU resurse 60 ili više sekundi. Korisnicima će se prikazati obaveštenje o uklonjenom oglašivačkom sadržaju uz posebnu sekciju „Detalji“ gde je moguće saznati više podataka o uklonjenom sadržaju.

Izvor: 9to5Google

Rad na ovoj opciji je još uvek u početnim fazama i ova informacija potiče od novog Chromium commit-a od strane Google-ovog tima koji razvija Chrome, što znači da bi ova opcija mogla ali i ne mora da bude implementirana u novu verziju Chrome-a.

Izvor: ZDNet

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Google Pixel 4 biće predstavljen 15. oktobra

BIZIT 2020

5G 2019
Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.