Google Drive bi mogao dodati pametan novi način za organizovanje vaših fajlova

Pronalaženje puta kroz vaše Google Drive fajlove uskoro bi moglo postati mnogo lakše: izgleda da ćete uskoro moći da klasifikujete svoje fajlove u različite grupe, kako biste ih bolje organizovali.

PCPress.rs Image

Pozdravite kategorije

To je prema skrivenom kodu koji je primetio TheSpAndroid u Google Drive aplikaciji. Aplikacije često postavljaju osnovu kodiranja za buduće funkcije, pre nego što te funkcije postanu aktivne i objave se korisnicima.

Prema aplikaciji, kategorije koje ćete moći koristiti su Auto, Banking, Expenses, Home, IDs, Insurance, Medical, Pets, School, Taxes, Travel i Work. Iz ovog curenja, ne čini se da će biti dozvoljene prilagođene oznake, ali ovih 12 kategorija dobro pokrivaju poslove savremenog života.

Kako će raditi

Evo kako će to funkcionisati: Sa početne tabele u Android aplikaciji, moći ćete da dodirnete tri tačke pored fajla, zatim izaberete iz liste kategorija. Fajl može biti u više kategorija, što potencijalno čini ovu funkciju korisnijom od trenutnog sistema foldera.

Ovde ne dobijamo nikakve indikacije o tome kada bi prekidač mogao biti aktiviran da korisnicima omogući pristup kategorijama fajlova: izveštaj na TheSpAndroid kaže “neće doći vrlo brzo”, tako da verovatno još uvek ima posla pre nego što bude spreman za javnost.

Pročitajte i:  Google deli uočeno curenje nafte i gasa

S obzirom na nedavnu i veoma posvećenu promociju Google-a u veštačkoj inteligenciji, moguće je da će biti uključena neka vrsta AI obrade, u kategorizovanju fajlova za vas (ili bar predlaganje kategorija na osnovu imena fajla ili njegovog sadržaja). Predložene kategorije se pojavljuju na ekranima koje proizvodi skriveni kod.

Sada znamo da će Google I/O 2024 početi 14. maja ove godine, pa između svih vesti o Androidu 15 i Pixel 8a možda dobijemo neko obaveštenje ili dva u vezi sa novim funkcijama Google Drive-a.

Izvor: Techradar

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *