I virtuelno i viralno – kako da se korporativno istaknete na svakom događaju uz pomoć tehnologije

Ne postoji događaj danas koji nema tendenciju da ide u korak s’ vremenom, što podrazumeva i inovacije u pogledu tehnologija koje koristi. Jedino pitanje koje se postavlja – šta je najbolje rešenje? Odnosno, kakve inovacije treba iskoristiti da svi učesnici budu zadovoljni?

Iz ugla participanata je to svakako lako definisati, treba mu boravak učiniti što jednostavnijim a sadržajnijim. Tu, dakle, počinje izazov ne samo za organizatora, već i za kompanijekoje žele da se predstave na događaju. Imajući u vidu da se generacije danas menjaju, kao i njihova percepcija, definitivno treba unaprediti svoje fizičko prisustvo i animirati posetioce sredstvima koja su za njih atraktivna.

Aplikacije su danas sastavni deo života, uz pomoć njih možete da obavite sve ono što je čak i pre jedne decenije bilo nezamislivo. One imaju koristi i za pojedince, a isto tako su moćan poslovni alat. Samim tim, organizacija događaja ima neiscrpan potencijal kada je u pitanju tehnologija, budući da se danas najviše vremena provedi u korišćenju raznih aplikacija. Pitanje je samo šta najbolje aplikacije izdvaja od ostalih?

Kada je event menadžment u pitanju aplikacija MatchAbout se izdvojila u odnosu na ostale svojim funkcionalnostima, savršeno krojenim prema potrebama svih koji uzmu učešća u jednom događaju. Učesnici će moći da se umrežavaju i da aktivno budu deo događaja, organizatori će svom događaju dati jednu upečatljivu notu, svi će imati imati nezaboravno iskustvo.

Pročitajte i:  Revolucionarna stvar za networking u poslovnom svetu

MatchAbout misli na sve učesnike događaja, pa tako i na kompanije ili brendove koji nameravaju da se predstave ostalim učesnicima, a ove godine biće zvanična aplikacija BIZIT konferencije. Ako se pitate kako, odgovor je vrlo jednostavan – virtuelnim štandovima (virtual booths). Možda neobično, u praksi je vrlo originalno i konstruktivno. Virtuelni štand je prostor na aplikaciji MatchAbout namenjen predstavljanju kompanija i mesto za sklapanje novih poslova.

Ova funkcionalnost je namenjena svima čiji je cilj da svoje prisustvo na jednom događaju podignu na novi, viši nivo. U zavisnosti od toga šta nameravate da postignete možete da koristite mogućnosti da predstavite svoje proizvode ili usluge svim učesnicima, da dodatno istaknete svoj brend ili ostvarite dinamičniju komunikaciju sa svim posetiocima. Ili pak da koristite dosta detaljnije alate u svom nastupu.

Sa aplikacijom MatchAbout kompanije sada imaju moćno rešenje „3 u 1“, koje istovremeno služi i kao alat prodaje i marketinga, isto kao i HR službi i regrutera. Prilika da budete i kreativni i vrlo praktični istovremeno. Virtuelni štandovi vam pružaju mogućnost da putem njih istaknete sve svoje vrednosti, ideje koje imate i želite da podelite i da istovremeno izgradite trajni odnos sa posetiocima štanda. Za razliku od onog pravog.

Pročitajte i:  BIZIT 2019: Iskoristite popust za ranu prijavu!

Na ovaj način možete da se upoznate sa tim šta vaši posetioci žele, koja su njihova interesovanja, kao i profesionalna orijentacija. Posao će vam u tom pogledu biti neuporedivo jednostavniji ukoliko radite regrutaciju, jer imate direktan kontakt sa profilima koje tražite i više informacija o njima. Baš kao što biste i u slučaju prodaje sklapali direktne kontakte. I to neograničen broj! Uz opciju da pravite beleške pre i nakon događaja.

Da, pre i nakon događaja isto tako možete da budete vrlo kreativni, što marketarima daje odrešene ruke da puste mašti na volju i predstave se na vrlo jedinstven način. Učesnicima možete da plasirate obaveštenja ili da ih animirate zabavnim ili edukativnim sadržajima. Još pre događaja, putem virtuelnog štanda, znaće gde trebaju da vas potraže. Na vama je da im date dobar povod da to i urade. Isto tako je savršen kanal za prodaju, koji generiše lidove prema brojnim kriterijumima, pre i nakon događaja.

Vaš virtuelni štand i na događaju može da vas izdvoji u odnosu na ostale učesnike, jer možete da organizujete Q&A sesije, da sprovodite različite ankete koristeći opciju Polls ili da organizujete nagradne igre. Sve ove aktivnosti su vrlo dinamične, pritom vrlo jednostavne, spajate njima lepo i korisno.

Pročitajte i:  BIZIT 2019: Windows 10 dominantan izbor u svetu poslovnih računara

Zašto je virtuelni štand za vas plus, bez obzira na to kojoj industriji pripadate? Uzmimo za primer jedan veći sajam, kao ogroman događaj sa hiljadama učesnika i ogromnim brojem izlagača. Čak i da ste najvidljiviji među njima, mnogo posetilaca, koji su baš za vas zainteresovani, biste izgubili zbog gužve. Osim ako ih na vreme ne upoznate sa tim kakva im sve iznenađenja pripremate i zašto vas vredi posetiti.

Da rezimiramo, virtuelni štand je odlično sredstvo ukoliko želite da u isto vreme imate za sebe i medijski alat, društvenu mrežu radi komunikacije sa svojim pratiocima, vaš planer poslovnih sastanaka i bazu potencijalnih partnera, kao i bazu podataka i CRM alat, uz pomoć kojih kapitalizujete trud koji ste uložili. Najjednostavnije rečeno, igrajući se radite vrlo ozbiljne stvari i ostvarujete isto takve rezultate. I spajate se sa onim ljudima koji zaista žele da čuju i da uče od vas! Vidimo se na MatchAbout-u i BIZIT konferenciji!

Facebook komentari:

BIZIT 2020

IT Edukacija
Tagovi: , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.