Instagram testira novu korisničku kontrolu za preporučene postove i alat za transparentnost za kreatore

Instagram je 31. maja objavio da testira novu funkciju koja korisnicima daje veću kontrolu nad onim što vide na društvenoj mreži, zajedno sa novim alatom za transparentnost za kreatore. 

PCPress.rs Image

Vreme provedeno na Instagramu poraslo za više od 24% otkako je kompanija lansirala Reels

Sada, kada korisnici vide preporučene postove, mogu da izaberu novo dugme „Interested“ koje će obavestiti aplikaciju da žele da vide više tog tipa sadržaja. Nova kontrola se pridružuje trenutnim kontrolama personalizacije Instagrama, uključujući opciju „Not Interested“ na predloženim objavama i mogućnost odlaganja preporuka.

Kompanija takođe eksperimentiše sa novim obaveštenjima o transparentnosti kako bi pomogla kreatorima da shvate kada domet njihovog sadržaja, kao što su Reels, može biti ograničen zbog vodenog žiga. Instagram kaže da će nova funkcija pomoći kreatorima da shvate zašto se određeni Reels ne distribuiraju onima koji ih ne prate. Iako Instagram nije rekao na koje vrste vodenih žigova se odnosi, kompanija se verovatno poziva na obilje TikTok sadržaja koji se ponovo objavljuje kao Reels na njenoj platformi.

Pročitajte i:  Instagram kopira TikTok: Uspeh u imitiranju drugih

Nove funkcije su objavljene u novom postu na blogu koji je objavio šef Instagrama Adam Moseri u vezi sa transparentnošću oko algoritama aplikacije i procesa rangiranja. U postu, Mosseri se bavi shadowbanning-om, što je termin koji se koristi da implicira da je sadržaj korisnika skriven bez jasnog objašnjenja.

„Suprotno onome što ste možda čuli, u našem je interesu kao biznisu da osiguramo da kreatori mogu da dosegnu svoju publiku i budu otkriveni kako bi mogli da nastave da rastu i napreduju na Instagramu“, napisao je Moseri. „Ako postoji publika koja je zainteresovana za ono što delite, onda što efikasnije pomognemo toj publici da vidi vaš sadržaj, to će više koristiti našu platformu. Iako smo čuli da neki ljudi veruju da morate da platite za oglase da biste postigli bolji doseg, mi ne potiskujemo sadržaj da bismo podstakli ljude da kupuju oglase. Bolji je posao učiniti Instagram privlačnijim sveukupno povećanjem dosega za one koji kreiraju najzanimljiviji sadržaj i prodaju oglase drugima.”

Moseri kaže da zabrinutost korisnika u vezi sa shadowbanning-om ukazuje na to da Instagram treba da uradi više kada je u pitanju pomaganje ljudima da shvate šta se dešava sa njihovim nalogom. Prošlog decembra, kompanija je proširila Account Status hub kako bi olakšala preduzećima i kreatorima da shvate da li njihov sadržaj ispunjava uslove da se preporuči onima koji ih ne prate na mestima kao što su Explore, Reels i Feed Recommendations ili ako njihov sadržaj krši smernice kompanije za preporuke . Moseri kaže da Instagram planira da u budućnosti doda više alata za transparentnost u status naloga.

Pročitajte i:  AI će postati pametniji od čoveka do kraja 2025.

Novi post na blogu detaljno govori o tome kako je sadržaj rangiran u različitim delovima aplikacije. Aplikacija rangira vaš feed na osnovu vaših aktivnosti, kao što su postovi koje ste lajkovali, delili, sačuvali ili komentarisali. Rangiranje je takođe uticaj na osnovu toga koliko je objava popularna i koliko bi vam osoba koja ga je objavila mogla biti zanimljiva.

Stories se rangiraju na osnovu toga koliko često gledate Stories naloga i koliko često koristite priče na tom nalogu, kao što je slanje lajkova ili DM. Pored toga, aplikacija posmatra vaš odnos sa nalogom u celini i kolika je verovatnoća da ćete biti povezani kao prijatelji ili porodica.

Stranica Explore se rangira na osnovu stvari poput toga koliko je objava popularna, vrste postova sa kojima ste komunicirali i vaše interakcije sa osobom koja je postavila sadržaj. Reels se rangiraju na osnovu faktora kao što su reels-i koje ste lajkovali i sačuvali, popularnost reelsa i da li ste bili u interakciji sa nalogom.

Pročitajte i:  Goody-2: Najodgovorniji chatbot na svetu

Instagram je prošle godine najavio promenu svog sistema rangiranja kako bi dao prioritet distribuciji originalnog sadržaja, a ne ponovo objavljenog sadržaja, na mestima kao što su tabovi Reels i feed. Izgleda da se ova promena pokazala uspešnom, pošto je Meta nedavno otkrio da je vreme provedeno na Instagramu poraslo za više od 24% otkako je kompanija lansirala Reels na platformi zahvaljujući preporukama za sadržaj koji pokreće veštačka inteligencija.

Izvor: Techcrunch

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,