Jeftinije ulaznice za CEBIT 2018 uz PC Press promo-kod

CEBIT ima novi izgled, novi koncept i novi termin održavanja. Ako već niste imali priliku da posetite CEBIT prava je prilika da to učinite ove godine.

Na CEBIT PREVIEW-u, konferenciji za medije koja je održana 15. maja u novoj gradskoj većnici, Rathaus u Hanoveru od direktora CEBIT-a i člana izvršnog odbora Deutsche Messe-a, Olivera Freze-a imali smo priliku da čujemo šta je novo u konceptu jednog od najznačajnijih IT/biznis sajmove Evrope. Predstavnici trideset kompanija su tom prilikom ukratko najavili svoje planove za učešće na CEBIT-u, a među njima je bio i Pepper prvi humanoidni robot koji ume da prepozna i reaguje na ljudske emocije.

Novi CEBIT pored sajamskog dela, obuhvatiće i konferencijski deo, uz veće networking mogućnosti nego prethodnih godina, a po prvi put čitav događaj biće upotpunjen i nastupima mnogobrojnih poznatih inostranih DJ-eva i bendova.

U pet dana od 11.-15. juna biće obuhvaćene sve važne teme iz oblasti digitalne transformacije društva i poslovanja, kao što su:  AI, IoT i 5G, blockchain, bezbednost, VR/AR, humanoidni roboti, ali i future mobility, pa će posetioci moći da vide leteća taksi vozila i trku dronova. Izložbeni deo CEBIT-a počeće 12. juna. Prvi dan je rezervisan za medije, kada je predviđeno obraćanje brojnih eksperata iz privrede, nauke i politike i razgovori o ključnim pitanjima digitalne transformacije. Posetioci koji su kupili ulaznicu za CEBIT, moći će da prisustvuju i 11. juna samo ukoliko su se prethodno na sajtu prijavili za neku od konferencija.

Pročitajte i:  Kako najbolje fizički zaštititi mrežnu infrastrukturu?

Novo lice, starog sajma

Novi CEBIT ima četiri nova elementa odnosno celine: d!conomy, d!tech, d!talk i d!campus.

D!conomy expo će okupiti lidere digitalne transformacije koji će predstaviti čitav spektar rešenja za kompanije i državnu administraciju. Huawei, Atos, IBM, Salesforce, Datev, Oracle NetSiut su samo neke od kompanija koje učestvuju u ovom delu CEBIT-a.

D!tech expo je fokusiran budućnost, odnosno na nove tehnologije i disruptivne poslovne modele. U ovom delu učestvovaće preko 350 startapova koji će na ovaj način imati priliku da se povežu sa investitorima. Pored startapova, na temu novih poslovnih modela i tehnologija učešće će uzeti i već dobro poznate kompanije i veliki igrači poput Deutsch Bank-e i Volkswagen-a.

D!talk konferencijski deo će okupiti preko 600 govornika širom sveta, istaknute stručnjake i pionire digitalizacije, koji će izneti svoje mišljenje o perspektivama i izazovima digitalne transformacije.

D!campus je festivalski deo novog CEBIT-a i biće organizovan na otvorenom. Na ovaj način učesnici će moći da se povežu i imaju interakciju u opuštenoj atmosferi uz dobru muziku, hranu i multimedijalan sadržaj. Važan deo D!campus platforme biće i CEBIT!signals konferencija za influensere, blogere i marketing kreativce koju CEBIT priprema u saradnji sa Blogfoster-om, vodećom marketing platformom za blog i influens marketing. Očekuje se da će ovu konferenciju pratiti preko 1000 blogera i influensera, a u programskom delu nastupiće preko 60 govornika.

Pročitajte i:  Stiv Džobs - upadljiv ekscentrik i neosporan vizionar

Kompletan program možete pogledati na sajtu CEBIT-a www.cebit.de/en/, a za sve partnere i čitaoce PC Press-a obezbedili smo popust. Kako biste iskoristili popust od 50 odsto potrebno je da pri kupovini ulaznice u Ticket Shop-u unesete promo-kod: 6SWV4n5z1s.

Cena ulaznice uz popust je 50 evra do 27. maja, a od 28. maja će biti 100 evra, dok će se na samom događaju ulaznice prodavati po ceni od 200 evra.
Za pitanja možete se obratiti zvaničnom zastupniku sajma CEBIT, firmi ProExpo iz Beograda, tel: 011/2659-210; email: info@proexpo.co.rs.

Facebook komentari: