Kaspersky Lab proširio saradnju sa Ferarijem

PCPress.rs ImageKompanija Kaspersky Lab, vodeći proizvođač sigurnosnih sistema za upravljanje sadržajem, najavila je proširenje saradnje sa kompanijom Ferrari. Kompanije zajedno rade na identifikovanju sinergija u informacionim tehnologijama i unapređivanju nivoa saradnje.

„Drago nam je da smo ušli u novu fazu uspešne saradnje sa kompanijom Ferrari. Naše kompanije imaju iste osnovne vrednosti: savremenu tehnologiju, inovacije, najbolji kvalitet i ogromnu želju za napredovanjem,” rekao je Eugene Kaspersky, izvršni direktor i osnivač kompanije Kaspersky Lab. „Naša kompanija se bori protiv sajber kriminala i neprestano razvija rešenja već 15 godina, a zahvaljujući ovom zajedničkom projektu, nastojaćemo da zaštitimo sisteme i vozila kompanije Ferrari pomoću naših najnovijih tehnologija,” dodao je Kaspersky.

„Kompanija Ferrari je ugovorila saradnju sa kompanijom Kaspersky kako bi se uverila u mogućnosti njenog antivirusnog softvera. Cilj je da bude završena sveobuhvatna procena do kraja četvrtog kvartala 2012.godine. Aplikacija ima cilj da obuhvati upravljanje kako za Industrial GT tako i za Gestione Sportiva radi eventualnog daljeg razvoja,” rekao je Vitorio Boero, glavni i odgovorni za informisanje u kompaniji Ferrari.

Pročitajte i:  Čuvanje i deljenje eksplicitnih slika povećava rizik od daljih zloupotreba

Projekat podrazumeva nekoliko faza: prvi korak je osnivanje komiteta za tehničko pregovaranje – IT stručnjaci i analitičari iz kompanije Kaspersky Lab, kao i viši IT menadžeri i inženjeri iz tima Scuderia Ferrari. Cilj je da stručnjaci iz obe kompanije poboljšaju metodološke i tehničke strane IT infrastrukture i usluga obe kompanije. Sledeća faza, koja će početi krajem 2012, biće analiza Ferarijevog kompleksnog IT pejzaža i procena portfolia proizvoda kompanije Kaspersky Lab kako bi bio napravljen plan za prilagođavanje i sprovođenje aplikacije. 

O sponzorstvu između kompanija Kaspersky Lab i Ferrari

Kompanija Kaspersky Lab je ušla u svet moto trka u maju 2010, tako što je sponzorisala AF Corse tim i njegova vozila Ferrari GT u trci Le Mans Series, i bila je „zvanični snadbevač“ za tim Scuderia Ferrari. Pola godine kasnije kompanija Kaspersky Lab je postala zvanični sponzor tima, a logo kompanije se nalazio na vozilima Formule 1.

Ove dve kompanije su lansirale i zajednički proizvod: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Ovo sigursnosno rešenje podrazumeva korisnički interfejs u stilu Ferrari i video igricu Ferrari Virtual Academy kako bi bile usklađene najbolje antivirusne tehnologije sa svetski poznatom slikom tima Scuderia Ferrari.

Pročitajte i:  Sledeće iz kompanije Kaspersky

Formule na kojima se nalazi logo kompanije Kaspersky Lab, moći ćete videti na svim trkama Formule 1 za sezonu 2012 i 2013. To je deo novog, proširenog ugovora o sponzorstvu između  trkačkog tima Scuderie Ferrari i kompanije Kaspersky Lab, koji je objavljen na poslednjem Formula 1 Gran Priju za sezonu 2011 u Sao Paolu.

O kompaniji Kaspersky Lab

Kaspersky Lab je vodeći proizvođač sigurnosnih sistema za upravljanje sadržajem i najveći svetski privatni prodavac proizvoda za bezbednost softvera. Kompanija spada među 4 najveća prodavca sigurnosnih rešenja za krajnje korisnike*. Tokom svoje 15-godišnje istorije, kompanija Kaspersky Lab je ostala inovator u oblasti IT bezbednosti i obezbeđuje efikasna rešenja kako za preduzeća tako i za domaćinstva. Kaspersky Lab trenutno posluje u skoro 200 zemalja širom sveta. Proizvodi i tehnologija ove kompanije pružaju zaštitu za više od 300 miliona korisnika širom planete.

Za više informacija, posetite www.kaspersky.com.

*Kompanija je zauzela 4.mesto po IDC rangiranju Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010. Rangiranje je objavljeno u IDC izveštaju Worldwide IT Security Products 2011-2015 Forecast i 2010 Vendor Shares – December 2011. Prodavci softvera su rangirani na osnovu prihoda od prodaje krajnjih bezbednosnih rešenja u 2012.

Facebook komentari: