BIZIT plus

Kreatori novih tendencija na konferenciji Digital Day

Kraj sveta kakvog poznajemo simbolička je inspiracija ovogodišnje Konferencije Digital Day 2022, koja će se 9. juna održati u beogradskom Dorćol Platzu. Pojava koja izrazito karakteriše naše vreme je neprekidan niz korenitih promena koje svet pomeraju ka sferi digitalnog. Promene našeg društvenog okruženja, načina na koji stvaramo i doživljavamo lična i poslovna iskustva, promene u globalnoj ekonomiji, industriji zabave ili marketingu određeni su novim, digitalnim fenomenima i trendovima koji se smenjuju neverovatnom brzinom, tolikom da ih je teško uočiti, definisati i iskoristiti.

PCPress.rs Image

Dok brinemo globalne brige poremećenih lanaca snabdevanja i skoka inflacije, lokalno razmatramo posledice ukidanja kolačića i zero-click pretraga, pojmovi koji su nam brzo ušli u mainstream, poput kriptovaluta ili nezamenjivih tokena (NFT) doživljavaju prekonoćne uspone i egzistencijalne lomove. Možda razmišljamo da zbog posla ili lične radoznalosti “siđemo” u alternativnu realnost Metaverzuma ili Decentralenda, kao marketari žudimo za uspešnim viralom, kao roditelji pribojavamo se raznih izazova sa kojima će se susretati generacije koje dolaze.

O svemu ovome govoriće se na jedanaestoj, najznačajnijoj digitalnoj konferenciji u regionu Digital Day.

Konferenciju će obeležiti nastup digitalnih stručnjaka koji nisu samo posmatrači zanimljivih promena, već kreatori novih tendencija. Među njima, posebno mesto zauzima ‘prva šestorka’ konferencije:

Rodrigo Alier, izvršni direktor kompanije Glovo za partnerstva i brendove, održaće prezentaciju “Okončanje dosadašnjeg modela mesta trgovinske razmene”. Sa rastom i razvojem tržišta, učesnici su u potrazi za načinima sticanja kompetitivne prednosti unutar dinamičnog ekosistema. Tako i kompanija Glovo planira da svoj tržišni model unapredi sa trokomponentnog na četvorosegmentni (4-sided marketplace model).

Arnas Klasauskas, saosnivač i direktor marketinga u Kiss Agency, govoriće o kraju postojećeg koncepta kupovine medijskog prostora (media buying), sa posebnim osvrtom na strategije velikih igrača kao što su Facebook i Google Ads, a koje sve više insistiraju na sadržajima koje kreiraju korisnici.

Pročitajte i:  Trideseta zimska bajka

Svyatoslav Biryulin, tvorac People Based Strategy koncepta, otkriće nam kojih zajedničkih 16 stvari imamo sa našim „glupim komšijom“ i zbog čega najbolji marketari znaju da put do uspeha vodi preko ispunjenog obećanja da će određena osnovna ljudska potreba biti zadovoljena.

Jason Barnard, osnivač i generalni direktor, Kalicube objasniće nam zbog čega su algoritmi visokotehnoloških kompanija poput male dece žedne znanja. Učeći sve o nama, ti algoritmi osmišljeni su da bi koristili korisnicima, klijentima i vlasnicima. Ali, ako su oni deca, mi smo odrasli koji moraju da ih nauče šta smeju, a šta ne smeju. Barnard je razvio koncept “Google kao dete” i u svom obraćanju će nam izneti na koji način moramo učiti to dete da bude dobro i digitalno vaspitano.

Andre Alpar, investitor i digitalni strateg, je „serijski preduzetnik“ koji je pored više kompanija razvio i četiri marketinške agencije i koji je nakon 20+ godina iskustva kao digitalni marketar, postao investitor. Andre će u toku svoje prezentacije objasniti kako se način na koji komuniciramo preko računara, telefona i drugih uređaja radikalno menja ka #VoiceFirst svetu, kakve će to promene doneti u budućnosti i na koji način uticati na dizajn proizvoda i marketing.

Prezentaciju rezultata AdEX istraživanja za 2021. godinu, koja je neizostavni programski deo Digital Day konferencije svake godine, predstaviće Đorđe Bukinac, kao predstavnik Radne grupe za izradu AdEx izveštaja.

Pročitajte i:  Održana konferencija „Internet dijalog 2024“ posvećena veštačkoj inteligenciji

Pored sjajnih keynote predavanja, ovogodišnji Digital Day obeležiće čak osam panela, tematski podeljenih na agencijski, medijski, gejmerski, event, art, performance, influencer i panel koji će predstaviti UNICEF istraživanje.

Na panelu pod nazivom End of consumption of media content as we know it će se govoriti o izmenama načina kreiranja i konzumiranja sadržaja, ali i modalitetima poslovanja medijskih kompanija. Kako da plaćeni mediji zadrže svoju publiku, kako da se nametnu u moru besplatnog online sadržaja i gde se ex-YU region nalazi kada je model pretplate na medije u pitanju, govoriće medijski i SEO eksperti: Jelena Drakulić (CEO, Ringier Srbija), Nedim Šabić (SEO ekspert), Daniel Fazlić (Digital Editor in Chief, Bloomberg Adria) i Stevan Ristić (General Manager, Vreme), a panel će moderirati Jasmina Koprivica, Head of Digital, Euronews Serbia.

O industriji organizacije događaja govoriće se na panelu “Show Must Go On”. Da li je posle pandemije event industrija nastavila tamo gde je zastala 2020. ili i u njoj vidimo neke “nove normalnosti”, da li će se živi događaji vratiti u punom sjaju, a virtuelni otići u drugi plan, saznaćemo iz prve ruke od probranih panelista: Sanjina Ćorovića (Production Pool), Nikole Vrdoljaka (404 agency) i Ivana Petrovića (Exit Foundation). Razgovor će voditi Vladimir Kovač, osnivač i host, DigiTalk.

Pročitajte i:  Teme na DIDS-u 2024: Istraživanje o prevenciji bezbednosnih rizika, društveni inženjering kao bezbednosna pretnja

“Adland in Times of Change” je intrigantan naslov panela posvećenog promenama trendova u ponašanju potrošača tokom pandemije, sa akcentom na domen digitalnog. Izmene u načinima na koji ljudi rade posao, provode vreme sa porodicom, troše novac na kupovinu roba i usluga, zabavljaju se i druže, otvorile su ujedno i nove prilike i izazove u oblastima marketinga i oglašavanja. Lideri u ovim granama će publici otkriti koliko su one zapravo poremećene novim okolnostima i da li te okolnosti donose više dobrog ili lošeg za poslovanje. Katarina Pribićević, Strategy & Growth Director, McCann Beograd, će u razgovoru sa ekspertima iz marketinških i advertajzing agencija pokušati da mapira prostor i nove šanse koje bi trebalo da preoblikuju čitav digitalni ekosistem. Učesnici panela su: Boris Marčetić (Popular), Marko Pešić (Ovation BBDO) i Vladan Anđelković (New Media Ideas).

Ovogodišnji Digital Day 2022 je mesto gde će profesionalci, i svi koje digital zanima, moći iz prve ruke da saznaju o svetskim tendencijama u domenu digitalnog postojanja, pre svega kroz razmenu i prenos iskustava od strane globalno i regionalno najboljih u branši.

Karte za događaj mogu se nabaviti na sajtu digitalday.rs po ceni koja je zagarantovana do 8. juna.

Facebook komentari: