BIZIT plus

LG Electronics o trendovima pri kupovini novogodišnjih poklona

LG-treeBeograd, 22. decembar 2009. – Nacionalno istraživanje koje je sprovela kompanija LG Electronics u novembru otkriva da će većina potrošača u Srbiji kupovinu novogodišnjih poklona obaviti na kraju decembra, nadajući se sniženjima, i planira da u proseku na elektronske uređaje potroši oko 37.000 dinara.

LG Electronics istraživanje sprovedeno po maloprodajnim objektima robe široke potrošnje na teritoriji cele Srbije, pokazuje da 70 odsto građana planira da za novogodišnje praznike potroši istu ili veću sumu novca na električne aparate. Zanimljivo je da građani planiraju kupovinu poklona za, u proseku, četiri osobe, kao i da 80 odsto koristi platnu ili kreditnu karticu umesto gotovine, dok 39 odsto planira da za kupovinu električnih uređaja podigne kredit.

xmass-chart-2 Po rezultatima LG Electronics istraživanja, najpopularniji električni proizvodi za poklon ove sezone su LCD i plazma televizori, zatim mobilni telefoni, laptop računari i mali kućni aparati poput pegli, fenova za kosu, aparata za kafu i blendera.

Gotovo 90 odsto ispitanika je već donelo odluku koju od robnih marki električnih proizvoda želi da kupi, a isti broj planira da svoje kupovine obavi u tržnim centrima, prilikom kojih namerava da kupi tri električna proizvoda.

Pročitajte i:  Tokom 2023. godine primećen značajan porast ransomware aktivnosti

xmass-chart-1 Preko 80 odsto potrošača planira da svoju kupovinu novogodišnjih poklona obavi u Beogradu, od kojih su u najvećem broju oni između 20 i 40 godina i tročlane i četvoročlane porodice, dok su muškarci i žene ravnopravno podeljeni u tome ko će ići u kupovinu.


O LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. je globalni lider i tehnološki inovator u potrošačkoj elektronici, kućnim uređajima i mobilnim komunikacijama. Zapošljava preko 84 hiljade ljudi, koji rade u preko 115 operativnih centara uključujući i 84 predstavništva širom sveta. LGE sačinjava pet poslovnih jedinica – Home Entertainment, Home Appliances, Air Conditioning, Business Solutions i Mobile Communications, sa kojima je u 2008. godini ostvario ukupnu prodaju od 44.7 milijardi američkih dolara. LG Electronics je jedan od vodećih svetskih proizvođača flet panel televizora, audio i video uređaja, mobilnih telefona, rashladnih uređaja i mašina za pranje veša. LG je potpisao dugoročni sporazum o partnerstvu, kojim je postao Globalni i Tehnološki partner Formule 1™, čime stiče ekskluzivna prava u ovoj asocijaciji. Za više informacija, posetite www.lge.com.

Executive Group

Facebook komentari: