BIZIT plus

LinkedIn uvodi nove funkcije verifikacije i zaštite naloga

LinkedIn sada proverava oglase za posao i autentičnost naloga, dok istovremeno upozorava na visokorizični sadržaj.

PCPress.rs Image

Nova vrsta alata

Nakon što je prošlog meseca pregledao nove funkcije za verifikaciju, LinkedIn ih sada uvodi kako bi ljudima koji traže posao ukazao da imaju posla sa stvarnim kompanijama i poslovima. Takođe, LinkedIn je uveo upozorenja za poruke koje mogu izgledati kao prevare. Poslednja funkcija stiže usred niza lažnih naloga na sajtu.

Prva vrsta alata za verifikaciju odnosi se na oglase za posao, prikazujući informacije o oglasima i kompanijama. Alat, može da prikaže verifikacije za stranicu kompanije i radnu adresu e-pošte za oglas za posao. Takođe, može da prikaže da li je njihov državni ID verifikovan od strane CLEAR-a, rastuće platforme za upravljanje talentima.

„Kada vidite verifikacije na oglasima za posao, to znači da postoje informacije koje su verifikovane kao autentične od strane oglasnika, LinkedIn-a ili nekog od naših partnera“, navodi kompanija. Verifikacija pomoću CLEAR-a je besplatna, ali zahteva deljenje američkog broja telefona i državnog ID-a. Takođe, možete verifikovati poslodavca putem verifikacionog koda poslatog na adresu e-pošte vaše kompanije. Takođe, neki korisnici mogu da verifikuju i svoj identitet i poslodavca preko Microsoft Entra, za kompanije koje su upisane u program.

Pročitajte i:  WhatsApp uvodi nove funkcije

„About This Profile“

LinkedIn je istakao da je nedavno pokrenuo funkciju „About This Profile“. Pomoću te funkcije može se videti kada je profil kreiran i poslednji put ažuriran i da li ima verifikovani broj telefona ili radnu e-poštu povezanu sa nalogom. Cilj je izbacivanje lažnih naloga. Međutim, LinkedIn takođe objavljuje nove poruke koje upozoravaju korisnike na sadržaj visokog rizika.

„Sada vas takođe upozoravamo ako poruke na LinkedIn-u sadrže visokorizičan sadržaj koji bi mogao da utiče na vašu bezbednost. Obavestićemo vas ako poruka od vas traži da pređete na drugu platformu, jer to ponekad može biti znak prevare. Ako nešto nije u redu, ova upozorenja će vam takođe dati izbor da prijavite sadržaj, a da ne obavestite pošiljaoca”, navodi kompanija.

Nove funkcije stižu nakon LinkedIn-ovog najnovijeg izveštaja o transparentnosti, koji je pokazao veliki porast broja lažnih naloga. U periodu od jula do decembra 2022.godine kompanija je blokirala više od 58 miliona naloga, u odnosu na 22 miliona u prethodnih šest meseci.

Pročitajte i:  LinkedIn testira feed sa vertikalnim video snimcima

LinkedIn čak može da vidi profile sa lažnim fotografijama koje je kreirala AI, o čemu je pisao prošle godine. Prema izveštajima Financial Times-a, iako je rečeno da njegov novi „model zasnovan na dubokom učenju proaktivno proverava otpremljene fotografije profila kako bi utvrdio da li je slika generisana veštačkom inteligencijom“, nedavna studija je identifikovala preko 1.000 aktivnih profila koji koriste fotografije generisane veštačkom inteligencijom.

LinkedIn navodi da su verifikacije za objavljivanje poslova tek počele da se uvode. Ako ih kao korisnici možda još uvek ne vidite, alati će biti rasprostranjeniji kako kompanija bude širila pristup. U međuvremenu, preporučuje da pogledate savete o tome kako da uočite i izbegnete sumnjive oglase za posao.

Izvor: Engadget

Facebook komentari: