Lutka iz izloga promoviše svemirski turizam

Malo pošto je testirala Capsule-u 2.0, kompanija Blue Origin je požurila da zainteresovanima pokaže i enterijer ove letelice, koja je prepoznatljiva po velikim prozorima koji će pružati beskrajan pogled u kosmos.

Ovaj potez je deo promocije „svemirskog turizma“, u okviru kojeg bi ova letelica mogla da ponese do šest putnika, pa ih povede pored Karmanove linije, kako bi iskusili bestežinsko stanje, te bacili pogled kroz velike prozore.

Prema onome što je rekao Jeff Bezos, putnici će moći da napuštaju svoja sedišta, kako bi u potpunosti iskusili odsustvo gravitacije, te uživaju u društvu Blue2D2 robota za sletanje. U testiranju je učestvovala jedna od onih lutki koje obično viđamo u izlozima, pa je kompanija, budući da lutke nisu dobri sagovornici, snimila video, koji sigurno najbolje ilustruje ono što se dogodilo.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Vlasnik Amazona poklanja dve milijarde dolara