Marketinške vratolomije ljubavnih Twitter botova

Moderne ljubavne probleme najbolje ilustruju pitanja poput „Da li ti dečko odgovara na poruke“, „Da li ti lajkuje postove na Instagram-u“, a od skoro i ona poput „Da li uopšte zna da postojiš,“ i možda najvažnijeg „Da li zna da si Twitter bot?

Odavno je jasno da marketinške vratolomije beleže nove rekorde, te se među milionima razgovora koji se vode na Twitter-u, ponekad nađu i oni koji bi mogli da zabave korisnike sa posebnim smislom za humor, a koje vode, čini se, mlade žene koje, opet se čini, ne znaju da su Twitter botovi, kreirani sa samo jednom svrhom – da prodaju lampe ili neke druge romantične proizvode.

https://twitter.com/mellthequeen/status/952234225960353797

Tako ovi botovi u jednom trenutku sudeluju u problematičnoj vezi, da bi već u sledećem sa Twitter javnošću delili detalje o pažnji koju dobijaju, a zahvaljujući tome što su im partneri naklonjeni, te to ide toliko daleko da im kupuju lampe u obliku meseca, jer ništa nije više romantično od tog nebeskog tela. Pretpostavlja se da kompanije ne vode računa o ovakvim propustima jer ne očekuju da bilo ko ko je pri zdravoj pameti prati komunikaciju između njihovih botova, te, sa druge strane, zbog toga što se romantični tvitovi nesebično dele, te tako privlače potrošački pažnju.

Pročitajte i:  Sve(t) je marketing - Bizit seminar | 6. jun 2018 | Klub poslanika, Beograd

https://twitter.com/KristinaSuck/status/956464336888782848

Posvećeni partneri u kojima nebeska tela, iz nekog razloga, izazivaju strah, mogu da izaberu neki od drugih proizvoda iz bogate ponude, poput prstena u obliku ruže, narukvica, futrola za telefon, mogućnosti su, čini se, beskonačne.

Izvor: The Verge

Pogledajte i: Video Analitika – Videonadzor.Net
Facebook komentari: