Meta otvorila prvu prodavnicu za metaverzum

Meta pravi novi korak u svojoj evoluciji od društvene mreže do tehnološke kompanije koja sprema hardver za doba metaverzuma, otvaranjem svoje prve maloprodajne prodavnice.

PCPress.rs Image

Prva prodavnica je otvorena u Kaliforniji

Kompanija ranije poznata kao Facebook radi na tome da opravda milijarde koje ulaže u infrastrukturu metaverzuma. Njena platforma za video igre Reality Labs je izgubila 3 milijarde dolara u prvom tromesečju.

Sada kompanija pojačava napore da svoje proizvode sledeće generacije predstavi u punom sjaju. Izvršni direktor Mark Zakerberg je izneo ambicioznu viziju metaverzuma, u kome će ljudi komunicirati u virtuelnim svetovima preko različitih uređaja kao što su slušalice za virtuelnu stvarnost, ali je sugerisao da to neće biti urađeno do kraja ove decenije.

Martin Gilliard, šef Meta-ine prodavnice, kaže da je prodavnica dizajnirana da prikaže potrošačima Meta-ine proizvode, koje zaista moraju da koriste da bi ljudi razumeli metaverzum.

„Prodavnica je neophodna za nas, da budemo još jedna dodirna tačka za potrošača“, rekao je Gilliard. „Ono što ćemo naučiti iz ove prodavnice pomoći će nam da se informišemo ako nastavimo da radimo više od ovoga, ali ono što zaista tražimo je mogućnost da ispričamo priču i dobijemo povratne informacije od potrošača.

Pročitajte i:  Meta mora plati 175 miliona dolara zbog povrede patenta

Meta-ina prva prodavnica nalazi se u blizini njenog sedišta Reality Labs u Berlingejmu u Kaliforniji i u njoj se nalaze tri proizvoda izložena na policama. Najvažnije za usvajanje metaverzuma su slušalice za virtuelnu realnost Quest Two, koje potrošači mogu da koriste da bi razumeli različite slučajeve upotrebe virtuelne stvarnosti.

Zatim tu su Meta-ine Ray Ban Stories, “pametne naočare” koje snimaju fotografije i video zapise za deljenje na društvenim platformama. Takođe, kompanija predstavlja Portal, uređaj za video pozive koji kompanija plasira kao rešenje za rad od kuće i kako bi porodice ostale u kontaktu.

„Izgradili smo prodavnicu da se osećate kao kod kuće, da se osećate kao na poslu, tako da možete lako da primenite kako se ovo iskustvo prevodi u način na koji ga zapravo koristite u stvarnom svetu“, kaže Gilliard.

Ali prodavnice nisu tu samo da demonstriraju Meta-ine nove proizvode potrošačima. Pošto su sva tri proizvoda u relativno novim kategorijama, Gilliard je rekao da kompanija takođe želi da uči iz načina na koji potrošači komuniciraju sa njima.

Pročitajte i:  Meta - AI skeniranje lica kao potvrda starosti

„Povratne informacije klijenata su deo onoga što ćemo nastaviti da gradimo u budućnosti“, kaže Gilliard.

Prodavnica nije u prometnoj pešačkoj ulici, kao što je Apple-ova prodavnica nedaleko u Berlingejmu, već je vezana za Meta-inu Reality Labs kancelariju. „Ono što ću reći o lokaciji je da je dostupna. Ovde imam mnogo staza za šetnju i odličan odziv potrošača od prvog dana,”rekao je Gilliard.

Izvor: CNBC

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: ,