Meta Threads ima 100 miliona korisnika za manje od nedelju dana
Međutim, Metina aplikacija možda neće zameniti Twitter po pitanju vesti.
Aplikacija još uvek nije dostupna za korisnike u Evropskoj uniji
Metina aplikacija koja predstavlja konkurent Twitter-u uhvatila je veliki zamah. U roku od samo četiri dana od objavljivanja aplikacije, Threads već ima više od 100 miliona korisnika. Broj korisnika određen je korišćenjem alata Threads Tracker i izveštajima kompanije Quiver Quantitative.
Takođe, Mark Zakerberg, izvršni direktor kompanije Meta, naveo je nekoliko novih ažuriranja o broju korisnika Threads-a. Aplikacija je imala 10 miliona korisnika u prvih sedam sati a zatim vrlo brzo i više od 30 miliona. Otprilike 24 sata kasnije, ta cifra se više nego udvostručila.
Threads je još uvek na početku. Aplikaciji nedostaju osnovne funkcije koje mnogi korisnici vide kao suštinske. Aplikacija ima minimalne opcije pristupačnosti. Pretraživanje je ograničeno na korisnička imena, nema podrške za hashtag-ove i ne postoji mogućnost prijavljivanja preko veba.
Threads još uvek nema hronološki feed postova. Algoritamski feed je pun brendova, uticajnih i poznatih ličnosti, što korisnicima otežava praćenje onoga što prijatelji i porodica objavljuju. Hronološki feed stiže uskoro, ali mnogi međutim još uvek koriste Twitter kako bi videli najnovije vesti.
Cilj Threads-a nije da zameni Twitter
Šef Instagrama, Adam Mosseri je naveo da kompanija neće aktivno podsticati politiku i teške vesti na platformi. On je istakao da je cilj Threads-a nije da zameni Twitter.
Politika i vesti su važne, ne želim da impliciram drugačije“, dodao je Mosseri. „”Moje mišljenje je da, sa aspekta platforme, svaki dodatni angažman ili prihod koji bi mogli da generišemo nisu vredni pažnje, negativnosti ili rizika integriteta koji uz njih dolaze. Postoji više nego dovoljno zajednica poput: sporta, muzike, mode, lepote, zabave. Pomoću njih možemo da napravimo živahnu platformu bez potrebe da koristimo politiku ili teške vesti.”
Threads Tracker, alat kompanije Quiver Quantitative koristi podatke preuzete sa profila korisnika Instagrama kako bi izračunao koliko se korisnika prijavilo”. Procene se poklapaju Zakerberg-ovim objavama o broju novih korisnika Threads-a.
Izvor: Engadget