Microsoft AI chatbot zna kada je vreme da ćuti a kada da govori

Većina digitalnih asistenata ne uspeva najbolje da se snađe u razgovorima koje vode ljudska bića, te im sve što izlazi iz okvira jednostavnih dijaloga predstavlja problem.

Obični ljudi znaju kada je pristojno da prekinu nekoga tokom razgovora, te kada je vreme da počnu da govore tokom neke neprijatne pauze, pa je Microsoft poželeo da tome nauči i svog asistenta. Upravo zbog toga je ažurirao svog Xiaolce AI chatbot-a, koji, kako kažu, sada ume i da govori i da sluša. Budući da može da „predvidi“ šta je sledeće što bi sagovornik mogao da kaže, ovaj chatbot se ne ustručava da ga prekine, te preduhitri, a ko ima neke važne informacije koje su u vezi sa temom razgovora. Zbog toga ga kreatori opisuju kao „onog prijatelja koji zna kada treba da govori, a da ne bude nepristojan.“

Pored toga što doprinosi prirodnijem toku razgovora, Xiaolce vodi računa da sagovornik ne upotrebi reči kojima se uključuju pametni zvučnici, osim ako je to stvarno potrebno. Microsoft planira da ovu tehnologiju prenese i na druge chatbot-ove, kao što su Zo u Sjedinjenim Američkim Državama i Rinna u Japanu, a jasno je da bi ova tehnologija mogla da se primeni i na Cortana-u, te bilo kojeg drugog razgovorljivog asistenta. Tako bi korisnici umesto izdavanja naredbi, te čekanja na odgovor, uskoro mogli da vode pune i potpune razgovore sa svojim digitalnim asistentima.

Pročitajte i:  Microsoft donosi zaštitu od phishing napada i na Chrome

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Kaspersky Lab
Tagovi: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *