Modna kuća Gucci predstavila svoj prvi animirani emotikon

Gucci je postao prva modna kuća koja je stupila u svet animiranih emotikona, a sa „Year of the Dog“ simbolom, koji je tu u čast Kineske nove godine, budući da 16. februara po ko zna koji put ulazimo u godinu psa.

Za razliku od standardnih animiranih emotikona iz kompanije Apple, Gucci psiću može da se pristupi preko aplikacije ove modne kuće, koja obično služi da bi ljubitelji mode pratili modne revije, skidali modne pozadine za svoje telefone, te na svoje fotografije kačili stikere koji nepogrešivo ukazuju na to da je vlasnik fotografija moderan.

Par animiranih pasa urađen je po ugledu na bostonske terijere kreativnog direktora kompanije – Alessandra Michela – te su inspirisani radom umetnika Unskilled Worker, koji sarađuje sa kompanijom. Prilično liče na ostale animirane rođake iz porodice emotikona, te donose istu nelagodu, budući da izgledaju neprirodno, što je na kraju krajeva i logično, budući da i nisu došli iz prirode. Nije sasvim jasno čemu će ovi bostonski terijeri poslužiti, te se pretpostavlja da su tu tek da bi se išlo u korak sa vremenom, pa sada slobodno možemo da kažemo da su animirani emotikoni uhvatili korak sa modom.

Pročitajte i:  Na zamenu baterije za iPhone se čeka i do mesec dana

Izvor: The verge

Facebook komentari:
SBB Solutions
Tagovi: , , , , , ,