NEC – Digital Signage

Digital Signage koncept predstavlja dinamičnu formu komunikacije koja se postiže primenom novih softverskih rešenja na različitim vizuelnim uređajima, od tableta, preko profesionalnih monitora do velikih formata ekrana u LED tehnologiji. Digital Signage je idealan marketinški alat za sve vrste javnih prostora, gde postoji potreba za komunikacijom sa posetiocima, korisnicima ili kupcima. Trend primene digitalnog oglašavanja u prodajnim objektima, javnim ustanovama, muzejima, ali i na otvorenom, na prometnim saobraćajnicama, trgovima, stadionima, gradskom prevozu u značajnom je porastu tokom proteklih godina.

Jedan od brojnih brendova koje imamo priliku često da vidimo u javnim prostorima sa svojim Digital Sigange rešenjima je svakako japanska kompanija NEC, koju na domaćem tržištu zastupa DIVISION Visual Solutions, nudeći širok spektar profesionalnih monitora namenjenih za rad 24/7.

Monitori iz ove grupe idealni su za primenu u brojnim oblastima, od ugostiteljstva i poslovnih prostora, preko kulturnih ustanova i industrije zabave, do trgovinskih objekata. Digital Signage instalacije na najbolji način koriste sav raspoloživi prostor, a uz inovativna rešenja u pogledu načina montaže i pozicioniranja monitora izlaze u susret i najzahtevnijim instalacijama.

Pročitajte i:  Kina se priprema za baterijski rat za električne automobile

Dodatno, Digital Signage pruža nove mogućnosti za kreativan pristup izradi sadržaja, dinamičnu i brzu izmenu podataka i uvodi različite forme prikazivanja od spotova, preko animacija, 3D prikaza do interaktivnih sadržaja, što su samo neke od novina koje će privući klijente, prikazati dodatne usluge i proizvode, istaći pojedine brendove i unaprediti korisničko iskustvo uz neposredniju komunikaciju sa klijentima.

Posmatrano sa tehničke strane, Digital Signage kao koncept predstavlja sistem distribucije vizuelnih sadržaja posredstvom lokalne ili globalne mreže, sa centralizovane pozicije. Dakle, omogućava prikazivanje komercijalnih sadržaja poput reklama, aktivnih sadržaja poput TV prenosa i ostalih informacija poput vremenske prognoze, kursne liste, berzanskih izveštaja, svih tipova vesti, kao i informacija od javnog značaja.

Integraciju više monitora u Digital Signage sistem omogućava Digital Signage softver čija se serverska aplikacija instalira na centralnom serveru koji upravlja sistemom, odnosno klijent aplikacije (licence) koje se instaliraju na lokalnim računarima ili računarima koji puštaju sadržaj na monitorima. Softver vrši centralizovanu distribuciju različitih sadržaja i informacija, koje se istovremeno prikazuju na svim lokacijama ili zasebno na odabranim lokacijama, na celom ili samo na delu ekrana, u prethodno programiranim vremenskim intervalima sa zadatim brojem ponavljanja.

Pročitajte i:  Kina se priprema za baterijski rat za električne automobile

NEC, kao jedan od vodećih brendova za Digital Signage, u svom proizvodnom programu nudi monitore najrazličitijih dimenzija, od najmanjih 32’’ pa sve do 98’’ veličine dijagonale, koje odlikuje i velika fleksibilnosti primene, od zahtevnih 24/7 aplikacija, preko budžetski povoljnih do touch screen rešenja, koja su u mogućnosti da izađu u susret svim zahtevima klijenata.

Primena Digital Signage na primeru instalacije u Raiffeisen Bank

Uvođenje Digital Signage rešenja u Raiffeisen bank deo je Branch Transformation projekta sa ciljem vizuelne i funkcionalne transformacije ekspozitura banke. Inovacije su podrazumevale zamenu tradicionalnih papirnih oglašivača i starih uređaja za prikazivanje kursa Digital Signage rešenjima za distribuciju sadržaja i informacija, koji bi se prosleđivali klijentima u prostorijama banke, a na pojedinim lokacijama istovremeno i prolaznicima na ulici.

Osnovni zahtev koji je stavljen pred Division tim bilo je omogućavanje prikazivanja dinamičkih informacija, koje bi bile promenljive na dnevnom nivou, a od značaja za banku, kao što su kursna lista, vremenska prognoza i prikaz fondova, kao i prikazivanje informacija opšteg karaktera i aktuelnih ponuda bankarskih proizvoda. Dodatni izazov navedenog projekta predstavljalo je vršenje instalacije na lokaciji sa kompleksnom infrastrukturom usled bankarskih sigurnosnih protokola.

Pročitajte i:  Kina se priprema za baterijski rat za električne automobile

Na lokacije su ugrađeni profesionalni heavy duty NEC monitori namenjeni za rad 16/7 u dve veličine, dijagonale od 42“ i 46’’ u zavisnosti od predviđene udaljenosti klijenata, sa integrisanim OPS računarima. Provajder softverskog rešenja je izraelska kompanija YCD Multimedia, jedan od vodećih proizvođača softverskih rešenja za Digital Signage.

Pored osavremenjenog vizuelnog identiteta ugradnja Digital Signage rešenja u prostorijama Raiffeisen banke donela je i druge prednosti kao što su dinamičnija i efikasnija komunikaciju sa klijentima banke, fleksibilnost u pogledu prikazanih sadržaja, kao i uštedu na izradi tradicionalnih oglašivača.

(Objavljeno u PC#242)

Facebook komentari:
Kaspersky Lab
Tagovi: , , , ,