Netflix ima novu Squid Game ideju

Iako serija Squid Game kritikuje kapitalizam, Netflix ne prestaje da zarađuje na ideji. Najnovija je zajednički projekat s kompanijom Samsung, a obožavaocima donosi novi doživljaj uživo.

PCPress.rs Image

Nakon što je odobrena druga sezona igrane serije pojavio se i rijaliti šou, Netflix je izmislio i pop-up Squid Game prostor u Los Anđelesu. Igrači mogu da plate da bi igre inspirisane serijom igrali uživo. Tu je šest igara, a karta košta 39 dolara. Sve liči na ono što smo gledali, samo što su na kraju svi živi i zdravi – jedino narukvica koja se dobija na početku vibrira kad neko izgubi.

Igrač se takmiči protiv drugih, a različite igre su u posebnim sobama – igra se sve od svetlećih blokova na staklenom mostu, do krađe klikera od protivnika (Gganbu). Svih šest igara u proseku traje sedamdeset minuta, a pobednici dobijaju prednost na audiciji i za još jedan rijaliti šou.

Planirano je da igra stigne i u druge američke gradove, a možda i na druge kontinente.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Na MWC 2024, budućnost tehnologije ekrana je jasna (i savitljiva)
SBB

Tagovi: , , ,