Računari i Galaksija

Netflix ukida svoj najjeftiniji plan bez reklama u Kanadi i Velikoj Britaniji

Trenutni pretplatnici više neće moći da zadrže svoj “Basic” plan.

PCPress.rs Image

Korisnici konačno moraju da donesu odluku

U izveštaju o prihodima za četvrti kvartal 2023. godine, Netflix je najavio da će počevši od drugog kvartala 2024. godine, njegov najjeftiniji plan bez reklama, nazvan “Basic“, potpuno nestati u Kanadi i Velikoj Britaniji.

Nije bilo moguće prijaviti se za ovaj plan od jula prošle godine. Sada čak ni trenutni pretplatnici više neće moći da zadrže svoj „Basic“ plan. Ovaj plan je prvobitno koštao 10 dolara ili 7 funti mesečno, ali se u oktobru povećao na 12 dolara odnosno 8 funti. Drugim rečima, korisnici će praktično biti primorani da se opredele za jedan od dva skuplja plana bez reklama. Cena za skuplji plan iznosi 16,49 dolara odnosno 11 funti mesečno. Drugi, jeftiniji plan sa reklamama košta 6 dolara, odnosno 5 funti mesečno.

Biće interesantno videti ka kojoj strani će se trenutna korisnička baza naginjati sada kada konačno moraju doneti svoju odluku. Jasno da Netflix želi da unapredi svoje poslovanje sa reklamama, umesto da se previše oslanja na konstantno povećanje cena. To je izgleda slučaj sa celokupnim tržištem striminga.

Pročitajte i:  Netflix najavljuje rimejk anime One Piece

Očekuje se proširenje na druge zemlje

Prema izveštaju o prihodima, plan sa reklamama trenutno čini 40 odsto svih prijava na Netflix-u u zemljama gde se primenjuju reklame. Neće biti iznenađenje ako bi isto dogodi i u SAD-u uskoro. “Razmatramo povlačenje našeg Basic plana u nekim od zemalja gde se primenjuju reklame. Počinjemo od Kanade i Velike Britanije u drugom kvartalu i nastavljamo dlaje”, navela je kompanija.

Takođe, kompanija beleži uspeh u igrama, pri čemu je angažman korisnika u ovoj oblasti u 2023. godini trostruko veći. Grand Theft Auto trilogija, koja je stigla na platformu 14. decembra, naznačena je kao “najuspešnije lansiranje na Netflix-u do sada u pogledu instalacija i angažmana. Obzirom da su se neki potrošači očigledno prijavili samo da bi igrali ove igre.”

Iako je kompanija ostvarila uspeh u oblasti igara, još uvek nije postigla značajne rezultate u poređenju sa osnovnom uslugom strimovanja. Još uvek je rano i trenutno nema dovoljno relevantnih informacija u vezi igračkog sadržaja. Možda ćemo u 2024. godini videti dodatni porast u pogledu sadržaja za igre.

Pročitajte i:  Velika Britanija ponovo pokreće istragu o spajanju Adobe-a i Figme

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *