PC Press - Sve(t) je marketing

Novo Ransomware doba: Facebook reklame za maltretiranje žrtava

Ransomware konstantno evoluira, te se napadi kreću u neočekivanim i neprijatnim pravcima. Žrtava je sve više, cyber kriminalci ne biraju, pa su mete često najosetljiviji delovi sistema, budući da je veća verovatnoća da će napadnuti platiti otkup ako je pogođen neki deo koji utiče na bezbednost i kvalitet života velikog broja građana.

Poslednja u nizu novina je ona koja je u vezi sa grupom Ragnar Locker, koja je nedavno napala Facebook stranicu jednog poznatog DJa, pa preko njegovog naloga distribuirala reklame koje su ciljale Campari Group. Reklamna kampanja je došla do osam hiljada Facebook korisnika, pre nego što su uspeli da je uklone, a u plaćenim oglasima je moglo da se pročita da će hakeri objaviti podatke Camparigrupe ukoliko se ne plati traženi otkup.

Ova akcija ukazuje na to da će se hakeri i u budućnosti pojavljivati na neočekivanim mestima kako bi što pre naplatili tražene sume, što će nanositi sve veću štetu kompanijama, ali i privatnim licima koja bi uskoro i sama mogla da osvanu u nekoj Facebook reklami.

Pročitajte i:  Novi RegretLocker ransomware cilja Windows virtuelne mašine

Izvor: Wired

Facebook komentari:
PC Press - Telefoni, leto 2020

Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.