NVIDIA-ina generativna AI omogućuje razgovor sa NPC likovima

NPC likovi odgovaraju prirodnim govorom, iako su odgovori pomalo „neujednačeni“.

PCPress.rs Image

Avatar Cloud Engine (ACE)

NVIDIA je predstavila tehnologiju pod nazivom Avatar Cloud Engine (ACE) koja omogućuje igračima da na prirodan način razgovaraju sa (NPC) likovima. NPC predstavlja termin koji se često koristi u kontekstu video-igara i označava likove u igri koji su kontrolisani od strane računara, a ne igrača. Kompanija je otkrila tehnologiju tokom svog predavanja o generativnoj AI na sajmu Computex 2023. Kompanija je prikazala demo pod nazivom Kairos.

U demo verziji je predstavljen igrač koji razgovara sa NPC likom koji se zove Jin. “Hej Jin, kako si?” pita osoba. “Nažalost, nisam baš dobro,” odgovara Jin. “Zašto?” “Brinem se zbog kriminala u ovom kraju. Poslednje vreme je postalo loše. Moja radnja je bila uhvaćena u unakrsnoj vatri.” Dijalog je malo krut. Takođe, se čini se da bi ChatGPT mogao da bolje obavi svoj posao. Ipak, ideja je da korisnici mogu samo da govore u svoje slušalice i da će NPC će odgovoriti u odgovarajućem kontekstu, stvarajući prirodniju interakciju nego što korisnici obično dobiju u takvoj situaciji.

Pročitajte i:  Upoznajte Devina, prvog AI softverskog inženjera

Partnerstvo sa Convai-jem

NVIDIA je napravila demo u partnerstvu s Convai-jem kako bi promovisala ACE. Tehnologija može da radi u oblaku i lokalno (na NVIDIA hardveru). Alat koristi NVIDIA NeMo za izgradnju, prilagođavanje i implementaciju velikih jezičkih modela koji se mogu prilagoditi sa iskustvom i pričama karaktera. Takođe, tehnologija poseduje zaštitu od neprikladnih razgovora. Takođe, demo verzija koristi alatku za prepoznavanje govora i pretvaranje govora u tekst pod nazivom Riva, zajedno sa NVIDIA-inim Omniverse Audio2Face „za trenutno kreiranje ekspresivne animacije lica lika igre koja odgovara bilo kojoj govornoj traci“.

Demo je napravljen u Unreal Engine 5 kako bi se prikazale NVIDIA mogućnosti praćenja i druge GPU funkcije. Vizuelni elementi su zapravo ubedljiviji od dijaloga sa veštačkom inteligencijom. Takođe, evidentno je da bi se AI mogla još značajno poboljšati. NVIDIA nije najavila nijednu igru koja će koristiti ovu tehnologiju, ali Stalker 2: Heart of Chernobil i Fort Solis će koristiti Omniverse Audio2Face alat.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,