Pametni televizori prate ponašanje gledalaca

Nedavno su se pojavili podaci o tome da pametni televizori prate šta korisnici gledaju, a kako bi slali ciljane reklame i na druge uređaje u domaćinstvu.

Naime, proizvođači pametnih televizora, a ko što su Sharp, Toshiba, Sony i Philips, složili su se da uključe ovu tehnologiju u svoje proizvode, a kako bi se lakše pratila interesovanja korisnika, te ono što gledaju na svojim uređajima, ali i sve drugo što rade uz pomoć drugih aparata koji su povezani sa televizorima. Tako je Samba TV softver instaliran na televizore pre kupovine, a od korisnika se traži da završe instalaciju u momentu kada podešavaju svoje uređaje.

Samba TV softver beleži koje programe korisnici prate, te koje kanale, ali i to koje reklame gledaju ne menjajući kanal. Tako se dobijaju informacije koje su potrebne za slanje ciljanih reklama, kako na same TV uređaje, tako i na kompjutere i pametne telefone koji funkcionišu u okviru istog domaćinstva.

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Marketing menadžer u digitalno doba – formalno ili neformalno obrazovanje?