Pandora lansira interaktivne glasovne reklame

Pandora je počela da testira nov tip reklamnog formata koji omogućava slušaocima da reaguju i svojim glasom odgovore na reklamu. U tim novim reklamama, slušaoci se ohrabruju da odgovore sa „da“ nakon što im reklama postavi pitanje. Tek nakon toga, reklama bi nastavila sa detaljnijim predstavljanjem proizvoda ili usluge.

Nekoliko kompanija prihvatilo je da testira ovaj novi format reklamiranja. Njihove reklame počinju sa kratkim uvodom o kompanijama, nakon čega bi se pojavila kratka poruka sa pitanjem, na koje bi slušaoci trebali da odgovore. Na primer, kompanija Wendy je u svojoj reklami pitala slušaoce da li su gladni i, ako bi odgovor bio potvrdan, nastavili bi sa preporukama šta bi mogli da pojedu. Ashley HomeStore reklama pita slušaoce da li žele da noću bolje spavaju, gde bi nakon potvrdnog odgovora dali savete u vezi proizvoda koji će im pomoći u tome…

Ovaj novi format reklame zasniva se na Pandorinoj glasovnoj tehnologiji „Voice Mode“, koja se koristi i za pokretanje pametnih glasovnih asistenata. Kompanija veruje da će interaktivne glasovne reklame u budućnosti postati veoma popularne, jer zahtevaju od slušalaca da obrate pažnju i da se angažuju oko nje. To će doneti i mnogo tačniju analitiku do koliko ljudi je reklama dorpla, što nije moguće kod klasičnih reklama. Naravno, postavlja se i pitanje, šta uraditi u slučajevima kada je odgovor negativan, ili kada ga nema. U takvim slučajevima, reklama bi se nakon nekoliko sekundi iščekivanja odgovora prekinula, a redovan sadržaj bi nastavio da se emituje kao i pre reklame.

Pročitajte i:  YouTube: Više reklama za kreatore "problematičnih" sadržaja

Kompanija smatra da je ovaj tip reklama predstavljen u pravo vreme. Korisnici su već navikli da razgovaraju sa svojim digitalnim asistentima kao što su Siri, Alexa i Google Assistant. Razgovor sa reklamnim porukama, po njima je samo prirodni nastavak te vrste komunikacije.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:

25. sat

PC Press eCommerce
Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.