Top50 Glas publike

Porsche razmatra integraciju Google softvera

Vlasnici Porsche-a mogli bi da imaju direktan pristup Google aplikacijama kao što su Google Maps i Google Assistant bez povezivanja Android telefona.

PCPress.rs Image

Softver postaje sastavni deo dizajna automobila

Prema izveštajima, Porsche razmatra potpunu integraciju Google softvera u svoje automobile. Ako dogovor bude postignut to će označiti promenu u strategiji za proizvođača automobila.

Ugovor bi omogućio kupcima Porsche-a pristup Google aplikacijama kao što su Google Maps i Google Assistant bez povezivanja na Android telefon.

Finansijski direktor Porsche-a, Lutz Meschke rekao je na konferencijski prošlog oktobra da je kompanija u bliskom kontaktu sa Google-om i Apple-om. Takođe, kompanija je bila u kontaktu i sa Baidu-om, Tencent-om i Alibabom u Kini. Porsche je pre toga završio saradnju sa VW-ovom Cariad jedinicom na istraživanju i razvoju softvera.

Porsche je ranije oklevao da koristi Google softver jer je Google tražio deljenje previše podataka. Tehnološke kompanije od Google-a do Apple-a i Amazon-a su u trci kako bi preuzele kontrolu i optimizaciju kontrolnih tabli proizvođača automobila. Svim tehnološkim kompanijma je jasno dasoftver postaje sastavni deo dizajna automobila.

Pročitajte i:  Google pretraga donosi neprekidno skrolovanje na desktop

Proizvođači automobila, uključujući General Motors, Renault, Nissan i Ford, koriste ugrađenu Google tehnologiju u svojim vozilima preko paketa Google Automotive Services (GAS). Na taj način proizvođači automobila nude funkcije kao što su Google mape, Google Assistant i druge aplikacije.

Međutim, neki proizvođači automobila veoma su oprezni u saradnji sa tehnološkim gigantima. Oni ne žele da dozvole nesmetan pristup podacima koje generiše određeni automobili. Takođe, ne žele da im dozvole da zamene brend proizvođača automobila svojim sopstvenim na displejima na kontrolnoj tabli.

Što se tiče BMW-a on, „definitivno ne želi da integriše” GAS-a u svoje automobile, rekao je portparol kompanije. „Kompaniji je važno da zadrži korisnički interfejs“, navodi se u saopštenju.

Porsche, koji je pretekao svog bivšeg matičnog partnera kao najvredniji evropski proizvođač automobila nakon izlaska na berzu prošlog septembra. Porsche je predao izveštaje o porastu isporuka od 3 odsto u 2022.godini.

Izvor: Automotive News

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *