Predsednik uprave Gorenja, postao i potpredsednik Hisense-a za marketing

Franjo Bobinac ostaje predsednik uprave Gorenja, ali u isto vreme biće odgovoran i za globalni marketing firme Hisense International, koja brine za međunarodne aktivnosti Hisense Grupe, odlučio je Upravni odbor kineske grupacije koja je nedavno preuzela slovenačkog proizvođača kućnih aparata.

Nakon uspešnog preuzimanja Gorenja, poslovodstvo međunarodnog dela, jednog od vodećih kineskih proizvođača elektronskih uređaja i kućnih aparata, Hisense započeo je proces integracije Gorenja u globalni kolektiv koji u svetu ima više od 75.000 zaposlenih, saopšteno je iz Gorenja. Integracija uključuje i bolju eksploataciju kadrovskog potencijala Gorenja. Tako će Bobinac, kao potpredsednik za marketing, od sada biti odgovoran i za marketinške aktivnosti kompanije Hisense International širom sveta te svojim znanjem i iskustvom brinuti za usklađivanje marketinških strategija i kampanja svih brendova u portfelju Hisense Grupe.

Nakon imenovanja, izvršni potpredsednik Hisense Grupe i predsednik Hisense International, Lin Lan, je rekao da Bobinčevo imenovanje pokazuje da Gorenje ima kvalitetan set izuzetno talentovanih pojedinaca. U budućnosti će im se omogućiti da svoj talenat dalje razvijaju. Bobinac, smatra da je njegovo imenovanje prvenstveno veliko priznanje kvalitetnom radu koji je tim Gorenja uradio u poslednjih nekoliko godina. Ponosan je što je imenovan na takav odgovoran položaj, a istovremeno je uveren da zajedno mogu da urade više dobrih stvari sa kojima mogu podići atraktivan portfolio brendova na viši nivo.

Pročitajte i:  Ariston otvara prvu robotizovanu fabriku u Srbiji

Izvor: Gorenje Group

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.