BIZIT 11 - prvi dan

Promena politike za YouTube oglašivače

Najpoznatiji servis za deljenje video sadržaja YouTube najavio je da od sledeće godine više neće podržavati video oglase od 30 sekundi koje korisnici ne mogu da preskoče. U fokusu će biti kraći video oglasi, jer su tradicionalni spotovi od 30 sekundi prevaziđeni.

PCPress.rs Image

„Posvećeni smo pružanju boljeg iskustva online korisnicima kada su u pitanju oglasi. Iz tog razloga smo odlučili da od 2018. godine prestanemo da podržavamo video oglase od 30 sekundi koji se ne mogu preskočiti, te ćemo se stoga fokusirati na formate koji odgovaraju kako korisnicima tako i oglašivačima“ rekao je portparol YouTube-a u saopštenju. Ova promena neće uticati na kraće oglase, kao što su video oglasi od 20 sekundi. Oglašivači će i dalje biti u mogućnosti da podešavaju takve oglase tako da se ne mogu preskočiti. Ipak, kraće forme „bumper“ oglasa od šest sekundi koje su uvedene prošle godine će i dalje biti u fokusu. Video oglasi od 30 sekundi su bili dizajnirani tako da isprate tradicionalne televizijske reklame i budžete.

Pročitajte i:  YouTube uvodi redizajniranu funkciju brzine reprodukcije

PCPress.rs ImageIako se ova promena možda neće dopasti oglašivačima, argument da televizijske reklame mogu direktno da se prevedu na digitalne kanale, u praksi se pokazao kao neodgovarajući. Takođe se pokazalo da su Facebook, Instagram i Snapchat uspeli da privole brendove ka kraćim video formatima, a takvi formati i dalje nastavljaju da se umnožavaju. Stoga je ovaj potez čelinka kompanije YouTube u skladu sa platformama kao što su Snapchat i Facebook, koje su podsticale oglašivače da kreiraju kraće video oglase, umesto da kopiraju TV reklame. YouTube je dugo nudio TrueView oglase koji su se mogli preskočiti posle 5 sekundi.

Izvor: www.marketingland.com

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,