Veliki ekrani 2020

Quibi: Najčudniji Netflix rival ne napreduje kao što se očekivalo

Streaming servis koji nudi sadržaje koji ne traju duže od 10 minuta privukao je veliku pažnju odmah nakon što je 6. aprila pušten u rad. U pitanju je Quibi, koji mnogi opisuju kao najneobičnijeg rivala kompanije Netflix, a od servisa se očekivalo mnogo. Realnost je ipak drugačija, te je rast broja korisnika „anemičan“, a budućnost neizvesna.

Katalog dostupan samo u Severnoj Americi

Osnivač platforme – Jeffrey Katzenberg – je pre samo nekoliko dana govorio o tome da servis napreduje uprkos pandemiji, te da očekuje veliki uspeh. Tom prilikom se istaklo da je u pitanju nova platforma, kreirana „od nule“, te da zbog toga nema raskošan katalog sadržaja, što je osnovni razlog zbog kojeg korisnici biraju neki servis.

Quibi trenutno ima oko 1,3 miliona aktivnih korisnika, što je sitnica u poređenju sa 50 miliona, koliko ima Disney, ili 183 miliona, sa koliko raspolaže Netflix. Probni period traje 90 dana, a nakon toga se za gledanje plaća 4,99 dolara sa reklamama, te 7,99 za sadržaje bez reklama. Još jedna nevolja je i u tome što je Quibi dostupan samo u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, dok su Netflix i Disney globalni servisi.

Pročitajte i:  Novi CEO Virgin Galactic-a, bivši direktor Disney-ja

Novi servis je prvobitno zamišljen za one koji su stalno u pokretu, te nemaju vremena za višesatne programe, što je postalo besmisleno od trenutka kada su svi zatvoreni u karantin. Eksperti ističu da ne iznenađuje loš početak, budući da je u pitanju samo mobilna platforma, a u vreme kada se većina servisa prostire na sve uređaje, tako da ostaje da se vidi hoće li servis potrajati, te dočekati pozitivne kritike za svoje sadržaje, budući da ih još uvek nema.

Izvor: CNN

Facebook komentari:
PC-Auto

Tagovi: , ,