Zebra

Radio Signal emituje program „od kuće“

Radio Signal je prva radio stanica u Srbiji koja je svoje poslovanje kompletno transformisala – zaposleni su poslati da rade od kuće a u prostorijama radija su uvedene maksimalne mere bezbednosti. Posao je organizovan tako da u prostorijama bude samo jedna osoba ukoliko je to potrebno.

Vladimir Vučinić, vlasnik i direktor RTV Signal objašnjava nam kako su prošli ovu transformaciju.

“Slušaoci u svakom trenutku moraju da dobiju od nas ono što očekuju, a Radio Signal, kao vodeća radio stanica u Novom Sadu, prati sve svetske trendove, ali i ispunjava sve mere bezbednosti. Rad smo transformisali tako da svi mogu da rade od kuće, u prostorijama da bude isključivo jedna osoba – voditelj, a u slučaju da bude uvedena zabrana kretanja u potpunosti, spremni smo i za to – vođenje programa od kuće.

Kako to izgleda?

U radiju imamo nekoliko sektora, ako tako može da se kaže. Sektor programa (redakcija), produkcije, prodaje i marketinga i administracije. Za sada još uvek emitujemo program iz studija uz maksimalne mere bezbednosti koje podrazumevaju da u radiju može da boravi samo jedna osoba, svako ima svoj mikrofon, svoje slušalice i obavezu dezinfekcije radnog mesta. Tu su još neke sitne mere bezbednosti. Prodaja i marketing rade od kuće, komunikacija sa klijentima je u potpunosti preneta u online. Muzički urednik i audio dizajner su kompletnu produkciju takođe organizovali od kuće, prilozi i glasovi za spotove se dostavljaju elektronskim putem i nema nikakvih problema.

Redakcijski sastanci se i dalje obavljaju u dogovoreno vreme, s tim što nismo u redakciji fizički, nego je svako kod svoje kuće. Od platforma koje koristimo za sve ovo, važno je napomenuti da su besplatne, poput Trello, Google alati, FaceTime…

U ovom trenutku, što se tiče organizacije, sve funkcioniše kako treba. O biznis problemima ćemo nekom drugom prilikom, a radio kao industrija je na „udaru“ odmah iza turističkog i ugostiteljskog sektora. Nadamo se pomoći države.

Kako ste uspeli preko noći da donesete ove mere?

Nije baš preko noći. Moj kolega i prijatelj Uroš Bogdanović, poznati radijski konsultant, sa kojim sarađujemo već pune 4 godine, je u neprekidnoj komunikaciji sa nama od kako je registrovan prvi slučaj COVID-19 kod nas, i od tada smo počeli da pripremamo „šta ako“ scenario. U medijima, a posebno na radiju je izuzetno bitno da planiramo unapred, i tu je ključ uspeha. Konkretno, rad od kuće i organizaciju posla smo pripremali nekoliko dana, prevenstveno zbog logistike i svih radnji koje radio obavlja, a ne vide se i ne čuju.. Kada je proglašeno vanredno stanje, u roku od nekoliko sati, svi zaposleni su bili obavešteni kako ćemo raditi. Inače, situaciju oko zaraze kao medij pratimo pažljivo od kako smo primetili vest za „neki novi nepoznat virus u Vuhanu“. Slušaocima smo umereno ukazivali šta nas čeka, ali smo se držali dobro prepoznatljive programske šeme koja je prvenstveno okrenuta Novom Sadu, jer smo mi lokalna radio stanica.

Kako se danas borite sa televizijom i internetom? Mnogi kažu da su ta dva medija „pojela“ radio.

Radio kao medij je uvek bio najznačajniji u ovakvim situacijama, jer je dostupan, programski ljudi znaju šta rade, i imamo posebnu vezu sa slušaocima. Mi na žalost, nemamo poput televizija minutne rejtinge, pa da znamo kada i koliko slušanost raste ili opada, ali imamo neke svoje parametre na osnovu kojih možemo sa sigurnošću da tvrdimo da je slušanost od ponedeljka u porastu. I mi smo prisutni na internetu, naši slušaoci koriste kanale komunikacije sa nama.

Koliko ste promeli svoj program zbog epidemije COVID-19?

Za sada se programska šema neće menjati, ali smo i za to spremni ukoliko bude bilo potrebe.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , , ,