ASUS ROG Flow

SAP-ov Samit o korisničkim iskustvima: Usluge u post-pandemijskom okruženju

Prema globalnom istraživanju sprovedenom kroz razgovor sa skoro 2.000 poslovnih lidera, ključ oporavka od krize izazvane pandemijom je automatizacija procesa, uz istovremeno pružanje personalizovanih usluga kupcima. Kako je moguće? Kratak odgovor glasi: digitalizacija i poboljšanje korisničkog iskustva postavljanjem naprednih aplikacija. Precizniji saveti mogu se dobiti na SAP-ovoj regionalnoj virtuelnoj konferenciji SAP Customer Experience Summit, na kojoj ćete čuti interesantne priče o poslovanju u centralnoj i istočnoj Evropi.

Besplatna konferencija 11. maja – prijavite se!

SAP će predstaviti praktičnu stranu ovog pristupa kroz ilustrativne primere na besplatnoj virtuelnoj konferenciji koja će biti održana 11. maja, u okviru SAP-ovog samita o korisničkom iskustvu. Za učešće na celodnevnom događaju potrebna je samo registracija, a biće dostupni i prevodi na brojne jezike.

Kompanije iz našeg regiona predstaviće studije slučaja zasnovane na scenarijima iz Bugarske, Češke, Hrvatske, Poljske, Mađarske, Rumunije, Srbije, Slovačke, Slovenije i Ukrajine. Predavači će izložiti poboljšanja u pružanju usluga kupcima i inovativna rešenja koja su preduzeli da bi podigli posvećenost svojih zaposlenih na viši nivo. Kompanije koje predstavljaju iskustva su raznolike: novi fintech provajder Leanpai, regionalni MOL, te lokalne podružnice globalnih brendova Adidas i Google govoriće o najboljoj praksi iz privatnog sektora, obrazovanja (Univerzitet iz Ljubljane) i sporta (ženski tenis i američki hokej).

Pročitajte i:  Savremeni digitalni ekosistemi i platforme kao podrška u procesu regrutovanja

Korporativne studije slučaja i okrugli stolovi biće praćeni teorijskim prezentacijama. Tokom njih, pozvani predavači će opisati kako razviti korporativnu kulturu orijentisanu na kupca, kako ispuniti promenljiva očekivanja i navike potrošača nakon pandemije i koji je najbolji način za ostvarenje vrhunskog korisničkog iskustva.

Biće održana i praktična demonstracija tehnologije koja je dostupna preduzećima: stručnjaci kompanija SAP i Emarsis daće kratak uvid u mogućnosti porodice SAP-ovih proizvoda. Ipak, veći deo dana kupci će pokazati koje su probleme rešili koristeći SAP-ove proizvode i koje su rezultate ostvarili u prodaji, lojalnosti kupaca, angažovanju zaposlenih i planovima za otvaranje nakon izazovne godine.

Termin i registracija

Polaznici konferencije upoznaće i istoriju poznatih brendova i lidera u našem regionu. Jednostavnom registracijom i prisustvom stičete specifična iskustva o podizanju odnosa sa kupcima na viši nivo. Konferencija se održava 11. maja od 10h do 14:30h CET!

Facebook komentari:
HR specijalno izdanje

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.