Sledeća generacija Einstein AI chatbota stiže za svaku Salesforce aplikaciju

AI chat botovi postaju integrisan deo Salesforce aplikacije. Rukovodioci kompanije imali su mnogo toga da pokažu tokom uvodnog obraćanja Dreamforce 2023 u utorak, uključujući velika ažuriranja Einstein AI i Data Cloud usluga.

PCPress.rs Image

AI se uključuje u svaki aspekt poslovanja

Eintstein AI je dobio mnoštvo ažuriranja i nadogradnji od kada smo ga videli integrisanim sa Slack-om još u maju. Nova usluga Copilot će preuzeti postojeći AI chatbot i podesiti ga na specifične skupove podataka klijentske kompanije koristeći njihove Salesforce Data Cloud podatke. Ovo omogućava Einstein AI da pruži bolje, relevantnije i delotvornije odgovore na pitanja i zahteve zaposlenih na prirodnom jeziku.

Novi Copilot Studio podiže taj proces podešavanja korak dalje, omogućavajući kupcima da „prilagode Einstein Copilot specifičnim uputstvima, veštinama i AI modelima“. Ovo čvršće strukturira Einstein-ovo ponašanje bez ograničavanja njegovih generativnih sposobnosti. Štaviše, rukovodioci Salesforce-a su najavili da će Copilot biti dostupan na različitim mobilnim platformama, uključujući „ćaskanje u realnom vremenu, Slack, WhatsApp ili SMS“.

„Mislimo da postoji neverovatna prilika u AI“, rekao je Patrick Stokes, Salesforce EVP i GM platforme, tokom poziva za štampu. „Smatramo da to stvara radna mesta, mislimo da podstiče produktivnost u organizacijama…”

Pročitajte i:  Google Search chatbot: Nova era pretraživanja interneta

Jedna od prvih velikih inovacija Salesforce-a bio je njegov okvir metapodataka, sistem koji opisuje odnos između i ponašanja pojedinačnih delova podataka kompanije. Taj okvir metapodataka je takođe idealan medijum za obuku modela mašinskog učenja kako bi se bolje razumele interakcije klijenata i poslovne operacije, čime se poboljšava i usavršava njihov učinak.

Da bi smanjio stopu halucinacija i lažnih odgovora veštačke inteligencije, Salesforce je razvio „Ajnštajnov sloj poverenja“ koji smo prvi put videli kako se primenjuje u CRM aplikacijama kompanije u martu. Sloj poverenja obezbeđuje preuzimanje podataka iz oblaka i maskira sve osetljive ili vlasničke informacije pre nego što ih prosledi jezičkom modelu sa još jednom rundom provere toksičnosti nakon toga.

Kompanija ne poriče da ova nova generacija generativne veštačke inteligencije može i verovatno će dovesti do gubitka posla, kao što su koderi čije će usluge biti zamenjene Ajnštajnom 1, ali ostaje uverena da ima razloga za optimizam.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,